Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.02.2013 03:58 - Една вечер..
Автор: dusha Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1288 Коментари: 0 Гласове:
2



Не знаех, че мога да изпия толкова алкохол и да се чувствам свежарка, все едно съм пила само вода... Обаче явно трябваше да изпия много повече, за да приема това за шега, а не за реалност.. Тъпо ми стана! Разочаровах се.. от хората.. или от жестокия живот, който ги е направил такива... Пълни отрепки.. Разчитащи единствено на алкохола, за да забравят за болката си, за да са весели, за да не им пука.... Не това е решението, но за някой явно е.. А за него- начин на живот.. Не съм очаквала това от него.. Всъщност аз го познавах преди много години.. Както и да е! За друго исках да пиша, а не за него! Но в последната минута предложенията, които ми отправи промениха всичко... Нямам думи!
Дано утре не помни нищо... И дано пътищата скоро не ни срещат..
Дано някой ден се измъкне от този гаден порок и стане човек..
/сега се сетих за една много вярна мисъл: "Напий се с един мъж, за да го опознаеш (или за да разбереш какъв е) Определено бих го приложила след време с някой, който си струва.. Но този, който си струва дори не трябва да близва алкохол.. така че експеримента ще е неуспешен..
Не, като цяло беше хубава вечер! И ще я запомня! Не съжалявам за нищо, напротив..
Видях се и с "моя човек", който не бях виждала може би от 5-7 г. Не се е променил. Все същия си е.. Бяхме се разбрали, че ще се видим тази вечер, т.е. ще си поговорим, но така и не се осъществи... Брат му ме гледаше със съжалителен и тъжен поглед.. или поне така ми се стори, когато бях на дансинга с един приятел.. А той.. не събра смелост да дойде и да ми каже здравей, както и аз.. Много пъти ни се засичаха погледите и имах чувството, че идва към мен, но на ум си казвах- НЕ, Не, моля те, недей.. и си обръщах главата на другата страна.. Просто не сега беше момента и мястото... Надявам се да не съм му разбила надеждите и сърчицето, просто исках да го подразня.. малко.. незнайно защо!! Тъпа женска черта..
И все пак накара ме да се замисля... Не само той... всичко, което ми се случи.. и не ми се случи... Трябва да си подредя приоритетите...
Трябва ми точно такова добричко момче като него, а не като..................
Но най-ми е добре, когато съм си самичка и сърчицето ми е свободно и не ми пука за никой мъж, както е в момента... Само съм леко засегната/ разочарована, но айде да забравим за миг, ще го приема като комплимент, какъвто си беше.. Но не е познал!
А сега се отправям в страната на сънищата! 



Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: dusha
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3544805
Постинги: 417
Коментари: 2878
Гласове: 16250
Спечели и ти от своя блог!