Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.01.2013 22:14 - Бум!
Автор: dusha Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1304 Коментари: 0 Гласове:
3



Имам чувството, че главата ми ще се пръстне... от прекаленно много емоции... и много смесени чувства... Ядове, щастие... Не знам за кое по-точно да мисля- за проблемите си или за хубавите неща, които ми се случват точно заради проблемите...  
Или за нещата, които ми предстоят... в следствие на друго... заради мой избор! Оф, къде попаднах! Трудно ще изляза от всичко това... Но щом трябва и щом съм се "забъркала" ще си поема отговорностите... Дано пък края е хубав и излезе нещо положително от всичко и да има полза от всичките тези главоболия и притеснения...
Иска ми се да не мисля за нищо... да избия всяка мисъл от главичката си, но не става... 
Иска ми се да кажа макар и наум "Майната му / Майната ви / и да продължа... Но...
Взех си два валериана "профилактично" и да се надяваме, че малко ще ми успокоят "страстите" в главичката... и че поне ще се наспя!
А утре.. утре дано да е по-спокоен ден!





Гласувай:
3



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: dusha
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3534807
Постинги: 417
Коментари: 2878
Гласове: 16250
Спечели и ти от своя блог!