Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.12.2012 22:31 - :)
Автор: dusha Категория: Лични дневници   
Прочетен: 647 Коментари: 0 Гласове:
3

Последна промяна: 22.12.2012 22:33

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Друго си е да не си на работа, а да си отпуска.. Навън да е студено, а ти да си на топличко. Имах нужда от тази малка почивка! Особено след последните промени на работното ми място и след ядовете! Въпреки че последните дни беше по-спокойно, но може би е просто затишие пред буря! Но вече съм в готовност и в очакване на нещо ново.. Било то лошо или добро! 
Този месец ми се случи и нещо доста комично в "личен план". Никога не съм очаквала такова нещо.. не съм го допускала.. не съм си го представяла.. че може да се случи, че е възможно... В деня, в който се случи ми идваше да се гръмна! Хаха! Не, не го приемам като случайност, а направо като....... ще си запазя коментарите! Лошото е, че нещата някак си продължават... и не ми харесва накъде отиват! То е ясно, че аз никога няма да допусна да се случи нещо повече от това, което се случи, то просто е нереално, невъзможно, недопустимо!! Но кой знае какви мисли се въртят в главата на другия човек... Не мисля, че беше случайност, стечение на обстоятелствата или просто уж "приятелска" среща, запълване на време и т.н. Хайде де! 
Животът ми е достоен за сериал! Хаха! Не за филм, за сериал! Доста комични случки има в уж скучния ми живот! :) 



Гласувай:
3



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: dusha
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3534730
Постинги: 417
Коментари: 2878
Гласове: 16250
Спечели и ти от своя блог!