Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.11.2012 20:02 - ..............
Автор: dusha Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1083 Коментари: 1 Гласове:
2



Оф!!! Миналата неделя си мислех, че в понеделник ми предстои тежък ден, да такъв беше! Но утре ме очаква не само тежък, но и ужасен ден!  Направо не ми се мисли!!! Дано господ ми даде сили да издържа!!! Дано е с мен и всичко да мине по-леко и без проблеми и лоши последствия! Напоследък хич не ми върви и сякаш все по-зле става! Не се е случило нищо лошо, всичко е наред, не мога да се оплача обаче постоянно съм под някакво напрежение, постоянно има някакви проблеми и ядове, които все повече се множат.. 



Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

1. makont - Хей, горе главата,
19.11.2012 16:29
ето го, днес вече мина, надявам се с усмивка да си спомняш за вчерашните си страхове. Спокойна и спорна седмица!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: dusha
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3540881
Постинги: 417
Коментари: 2878
Гласове: 16250
Спечели и ти от своя блог!