Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.11.2012 20:38 - :)
Автор: dusha Категория: Лични дневници   
Прочетен: 721 Коментари: 0 Гласове:
2



 Днес определено беше хубав ден! Особено на фона на последните два изминали месеца направо си беше страхотен! Откъснах се за малко от моето еднообразно и сиво ежедневие.. Запознах се с нови и различни хора- някой положителни, други с доста негативна енергия.. Но искрено се надявам поне един човек, от тези, с които се запознах днес, да ми остане приятел за цял живот! Не, че това целя, но така искам, така го усещам- че си заслужават! И за миг не съжалявам, че направих този избор преди няколко месеца.. и благодарение на този избор днес имах един хубав ден! Завърнах се у дома удовлетворена и щастлива! Но и с малко тъга.. че пак се завръщам, че пак съм си у дома, че утре съм на работа и пак ме чака ад.. А може би дори ще е един от последните ми работни дни... Но дори и така да е- трябва да съм щастлива, защото животът е пред мен, възможностите са пред мен... Ще ми направят услуга ако ме махнат... Защото аз нямам смелост да се махна сама! А не искам да съм някъде, където ме тъпчат, където не ме оставят да си изкажа собственото мнение, а ми налагат тяхното си.. където виждат предимно минусите ми, а не плюсовете.. А и напоследък все по-често си задавам въпроса дали наистина искам да работя това?! Така че не е добре работата откъдето и да я погледнеш! Но да става каквото е писано.. Няма да ми е много приятно, но и това ще мине...
Важното е, че днес имах хубав ден и ми предстоят още много хубави неща! :) 




Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: dusha
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3545248
Постинги: 417
Коментари: 2878
Гласове: 16250
Спечели и ти от своя блог!