Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.10.2012 20:14 - .............
Автор: dusha Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1172 Коментари: 0 Гласове:
3



 Напрежение, ядове, проблеми, новости, притеснения, безсънние, виене на свят, болки в главата, болки в гърлото.... По тази формула протичат дните ми от изминалия един месец! Имам чувството, че ще откача! Че главата ми ще се пръсне... Не съм свикнала на такава динамика.. Чак ми липсва скучния и спокоен живот! Не, че сега е много интересен.. Просто много ангажименти... А да не говорим колко разочарования ми се натрупаха, колко хора ме дразнят и не знам докога ще продължава това! Аз си търпя! Нали съм си търпелива! 
И не ми стигат всичките неща ами и "любовта" взе, че се появи! :) Любовта съм я сложила в кавички, защото не знам колко ще е любов! То при мен в началото всичко е цветя и рози ама после... Е, сега още от началото е сложнооо! Много, много сложно! Пича си има дете! А аз съм малко против разведени и с деца... Доста против! Но засега съм си обещала, че ще дам шанс на човека да го опозная... пък ще видим!



Гласувай:
3



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: dusha
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3544901
Постинги: 417
Коментари: 2878
Гласове: 16250
Спечели и ти от своя блог!