Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.08.2012 21:44 - В търсене на принца!
Автор: dusha Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2858 Коментари: 6 Гласове:
1


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Скоро не съм писала! Особено за любовта! Ех, любов, любов! Къде си? Колко лесно се влюбвах преди години, колко наивна бях, но щастлива! А сега.. Все повече губя интерес към мъжете, все по-трудно някой ме впечатлява, а влюбването е мисията невъзможна!
В периода 2007 - 2010 толкова ме беше страх от самотата, че от една връзка влизах в друга! Нямаше и ден, в който да съм сама! А от година и половина никой не допускам до сърцето си!  И не защото съм спряла да търся любовта! Самотата вече ми тежи! Но никой не ми допада! Пълна трагедия отвсякъде! Тази година излизах с 4 нови, но пълна трагедия!
С първият се запознахме началото на годината! Добре започнаха нещата, направо си бях хлътнала и зарадвала, че може би вече съм го намерила, но и доста бързо се разочаровах! Какво му имаше ли? Яко си фантазираше и ми беше завъртял главата! Беше много открит и искрен и си разкри целия живот без дори да го питам! Каза ми, че има голям заем, който е взел, за да си купи жилище.. И ако между нас потръгнели нещата можело и аз да помогна с пари за жилището, дори да си избера къде да си го купим! Колко мило! Заведе ме и в една банка, да изтегли още един заем.. Доста неща ме разочароваха в него, но подробностите ще си ги запазя за мен! Просто му казах открито и директно, че между нас няма да я бъде и не искам нищо общо с него!
Вторият нов за тази година си беше пич! Пич във всяко едно отношение! Добре изглеждащ, с хубава професия, с хубаво образование, но и с хубава приятелка! :) Уж се били разделили, уж бил сам от 2 месеца.. Излязохме веднъж и не повторихме! Допадна ми, но сякаш той се разочарова от мен.. От тогава не сме се чували изобщо! Но преди няколко дена видях снимки във фейсбук от лятната му почивка с уж бившата му! Нищо, нека е щастлив! 
Третият нов е доста стар познат от интернет! Някъде преди 5 г. си бяхме писали за първи път! Но все нямах желание да се видим реално! Но така стана, че се разминахме по улицата, разпознахме се, стори ми се добричък и реших все пак да опитам.. Излязохме веднъж! Срещата ни мина добре! Но не ми допадна! Нито като външност, нито като характер! За приятел става, но за повече не! 
Четвъртият...... нещо не намерихме общ език! И той не ми допадна! Нито работата му, нито начинът му на живот, нито като външност, нито като човек.. 
Освен тези 4 излизах няколко пъти и с един стар познат, с който от около 2 г. все се сваляме и не може да се свалим! :) Но просто насила не става... Това, че и двамата сме сами и че бихме били хубава двойка не означава нищо... Като няма тръпка и като няма дори какво да си кажем няма смисъл! Само се мъчим взаимно да полагаме някакви усилия и да не се получава.. 
И така.. търсенето на принца продължава! 



Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

1. tsanynka - Поздрави!
24.08.2012 22:17
Подсети ме за една песен...Не знам на колко години си,но те поздравявам с нея:)
http://www.youtube.com/watch?v=-Qx6U6WnS-c

Колкото повече години се навъртат,толкова по-трудно човек може да открие своята половинка...Започва да подбира,изискванията му се увеличават...По-трудно се приспособява,защото е свикнал да разполага с времето си,парите си...И по-трудно се решава на какъвто и да било компромис...
Надявам се да срещнеш подходящия човек...За всеки влак си има пътници-клише,но е вярно:)
Весел уикенд:))
цитирай
2. dusha - :)
24.08.2012 22:45
Благодаря за поздрава! Не бях чувала тази песен, но е страхотна! Много вярна и стойностна!
цитирай
3. injir - Принцове няма... :)
24.08.2012 22:53
Принцове няма... :)
цитирай
4. dusha - :)
24.08.2012 22:56
Знам, че няма, точно затова написах в търсене на принца, защото аз май искам и търся човек, който не съществува! :) Толкова са ми големи критериите напоследък..
цитирай
5. анонимен - Като видях кой те съветва-леле, ...
25.08.2012 00:52
Като видях кой те съветва-леле,леле:)
цитирай
6. анонимен - Мисля, че когато човек търси при...
25.08.2012 14:20
Мисля, че когато човек търси принц(еса), е добре първо да си даде сметка за собственото си потекло, дали той самият е достатъчно благороден, за да очаква принц(еса) за партньор.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: dusha
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3534831
Постинги: 417
Коментари: 2878
Гласове: 16250
Спечели и ти от своя блог!