Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.07.2012 22:48 - Страхотен ден!
Автор: dusha Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1132 Коментари: 0 Гласове:
4


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Днес беше един много хубав ден! Заредих се положително отсякъде за поне две седмици напред! :) От ставането ми сутринта в 7 до сега съм в страхотно настроение и все хубави неща ми се случват! Малко живнах! Имах нужда от това определено! Денят ми беше пълноценен и разнообразен! За малко време свърших хиляди неща! От едната крайност до другата!  Университет.. Болница.. прегледи.. Обикаляне по магазините.. Среща с приятели.. Пътуване.. 
Супер беше! Иска ми се да опиша целия си ден с подробностите, за да остане като скъп спомен, към който да се връщам, но сега ми е доста изморено, а и със сигурност няма да ги забравя нещата от днес! :) Все пак някой неща се случват само веднъж в живота и не се забравят! :) Но надявам се да имам още много такива положителни дни, в които да съм в добро настроение без някаква конкретна причина! 
И между другото- Мечтите се постигат лесно, понякога не ни трябват големи средства, за да сбъднем част от нещата, които винаги сме желали! Необходимо ни е смелост и решителност! Пожелаем ли нещо истински, направим ли крачка напред- постигнали сме мечтите си! :) Аз днес почти постигнах две мои мечти! Направих решителната крачка и това, което се искаше от мен, пък другото.. малко повече търпение и ще стане! :) 



Гласувай:
4



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: dusha
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3547697
Постинги: 417
Коментари: 2878
Гласове: 16250
Спечели и ти от своя блог!