Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.07.2012 21:57 - ............
Автор: dusha Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1344 Коментари: 1 Гласове:
4



 Днес е от онези гадни дни, в които сякаш не ти се живее.. И най ме е яд, че денят ми започна супер! До 12 часа всичко беше идеално, направо бих го определила като най-хубавият ми ден през тази година! Да ама не! Още към 12 се намери кой да ми развали настроението! Не ми го развали съответния човек, който ми зададе един въпрос ами аз сама си го развалих.. Като осъзнах, колко съм жалка.. Как преди месец станах съучастник на едно "престъпление" и от тогава ми тежи.. На мен, а не на извършилия глупостта.. Грешката ми е, че замълчах.. че не се съпротивлих! Че не казах на момента: "Стига, не го прави, глупост е и т.н." ами само направих някаква физиономия, разочаровах се от човека и го запазих в тайна! А сега дори излиза, че аз съм главната заподозряна за всичко! Нормално! Нали съм съучастник, сега явно аз ще си го отнеса.. Утре ще поговоря с главния виновник, ще се опитам да кажа това, което трябваше да кажа още тогава! Все още може да се оправи положението, но се съмнявам! Може би ще стане още по-сложно и ще имам още ядове, но сама съм си виновна.. Глътнах днеска два валериана да се поуспокоя малко, но още ми е неспокойно! Не съм и предполагала, че ще попадна в толкова долна и жалка ситуация! 
Не ми стигна това ами вечерта имаше и семейни скандали, които преляха чашата.. Не бяха пряко към мен, но вече не мога да слушам викове и тем подобни или обвинения без покрития... Просто ми е писнало! И сълзите ми сами тръгнаха! Стана ми толкова криво за всичко... Но няма да влизам в подробности, защото само като си помисля сълзите пак тръгват.. А това май са първите сълзи, които проливам през тази година..
Иска ми се да кажа "И това ще мине" и да минава по-бързо и всичко да се нормализира, че днес нещата ми дойдоха в повече! 



Гласувай:
4



Следващ постинг
Предишен постинг

1. diso - Ще мине,Душичке. Бъди сигурна!
04.07.2012 07:31
Ще мине,Душичке. Бъди сигурна!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: dusha
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3535044
Постинги: 417
Коментари: 2878
Гласове: 16250
Спечели и ти от своя блог!