Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.01.2012 20:58 - Извън виртуалността
Автор: dusha Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2488 Коментари: 1 Гласове:
4



Станала съм зависима от интернет. То това не е от днес или от вчера, но вече съм си наложила "забрана". Разбира се, не на интернета, защото без него не мога, необходим ми е.. Но от днес съм си обещала, че няма да влизам в сайтове за запознанства! Поне една седмица.. Защото от 7 години прекарвам времето си там. А през тези години имах сериозни приятели, но пак продължавах да ги посещавам.. по навик или с надежда, че ще намеря някой по-добър.. Така и не си изтрих регистрациите! Да, запознавала съм се с много качествени хора от тези сайтове, но пребиваването ми там вече е зависимост, от която не печеля нищо.. Така че спирам! За седмица, после за две.. Надявам се да успея и да не се изкуша! Има много по-приятни места, където човек може да прекара времето си..




Гласувай:
4



Следващ постинг
Предишен постинг

1. mirogankov - напълно те разбитам за сайтовете...трябва да ти призная че и моята съдба бе подобна:)
28.03.2012 09:34
..И отчайващото е че резултатите не са очакваните..а разочарованията големи:)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: dusha
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3546739
Постинги: 417
Коментари: 2878
Гласове: 16250
Спечели и ти от своя блог!