Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.01.2012 13:39 - .......
Автор: dusha Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1133 Коментари: 0 Гласове:
2



Интересно започна новата година! Обещаващо.. Малко ми се е свило сърчицето и стомаха, защото съм пред избор.. А най мразя такъв тип избори, от които може да зависи живота ти или поне близкото бъдеще.. То съдбата си знае работата, "подарява" ти нещо, а ти трябва да решиш дали да го приемеш или не! А мен май ме е страх.. Страх ме е да погледна подаръка си, да го докосна, да го взема в ръце, да му се насладя.. Страхът е лошо нещо! Винаги ми е пречил и създавал по-големи трудности.. А и съм една такава- първо трябва да помисля 100 пъти преди да направя някаква крачка.. На пръв поглед лесни неща ми изглеждат адски сложни.. Всичко е, защото се страхувам да направя първата крачка, да рискувам, да се впусна в живота.. Но вече трябва.. Колкото и да ме е страх, колкото и да не смея-трябва! Трябва да взема живота си в собствени ръце и аз да се разпореждам с него, а не някой друг! Трябва да покажа на другите, че аз решавам какво да правя, с кой да съм и как да изживея живота си! Трудно ще е и няма да е много розово, това си го знам, но си заслужава да се опита! Грешка ще е ако не опитам и ако не се боря, а не ако пробвам.. Така че.. Пожелавам си да имам късмет и да ми потръгнат нещата! И най-вече това, което направя да бъде прието и от другите, защото иначе ме очакват ядове..



Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: dusha
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3545346
Постинги: 417
Коментари: 2878
Гласове: 16250
Спечели и ти от своя блог!