Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.06.2011 17:06 - А сега накъде?!
Автор: dusha Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1828 Коментари: 4 Гласове:
6



Дипломирах се. С отличен. Бързо и неусетно минаха четирите години следване. Четири хубави години. Години на щастие, свобода, безгрижност, самостоятелност, години на нови приятелства, връзки и израстване. Де сега да бях 3-ти курс и да ми оставаше още една красива и безценна година. Но не.. Няма връщане назад. Вече не съм студентка! Вече съм безработна! От два дни! Въпросът, „А сега накъде?!” не ми дава мира! Надявам се хубавото за мен да предстои! Искам да работя по специалността си и вярвам, че ще успея! Ще има свободни работни места по моята специалност доста, но проблемът е, че навсякъде искат 2-3 години стаж. Задействала съм всички всевъзможни връзки, защото то в днешно време без връзки нещата не стават.. Пък да видим какво ще излезе! Толкова силно искам да започна по специалността си, че дори няма значение в кой град ще я практикувам. Разбира се, имам предпочитания. Не искам да е в моя роден град, а за него след месец ще има 3 свободни места и ще подам молба. Ако започна тук ще съм по-добре от гледна точка на това, че няма да съм на квартира и финансово ще съм по-добре, защото дори няма да има къде да си похарча заплатата.. Тук няма да съм щастлива, знам го! 24 години не успях да бъда, че сега ли?! А и започна ли работа тук, дори и уж временно ще остана завинаги. Все пак работата е държавна, ще свикна, ще ми хареса, а и годинките ще напреднат и после няма да ми се мърда другаде.. Затова предпочитам в друг град. Да, доста трудно ще ми е със заплата от 450 максимум, но мисля, че ще бъда по-щастлива.. Може и да греша, затова нека стане така както ще е най-добре за мен! Важното е да не губя увереност и да продължавам напред! Ще успея!

 



Гласувай:
6



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - Успех, и не се шашкай ;)
29.06.2011 23:28
Успех, и не се шашкай ;)
цитирай
2. joysii - Търси работа, миличко, и не се от...
07.07.2011 13:31
Търси работа,миличко , и не се отчайвай.
Всичкото хубаво все още ти предстои.
цитирай
3. rembo - свобода
07.07.2011 17:00
Свободата на 1 място!!!
цитирай
4. hristo27 - Когато вярваш в себе си, по-лесно ще ...
10.07.2011 11:52
Когато вярваш в себе си, по-лесно ще успееш в живота. И като прибавиш Здраве и Късмет, другото само се нарежда.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: dusha
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3547384
Постинги: 417
Коментари: 2878
Гласове: 16250
Спечели и ти от своя блог!