Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
31.12.2010 16:27 - Стара.. Нова.. Година...
Автор: dusha Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1294 Коментари: 1 Гласове:
2



На тази дата обичам да си правя равносметки за отминалата година.. Сега нямам много време за задълбочени размисли и равносметки, но все пак.. Изпращам старата година с усмивка и с надежда, че новата ще бъде още по-хубава от тази! Какво ми донесе 2010? Може би от всичко по малко.. Нямам кой знае какви спомени от годината.. Не мога да се похваля с кой знае какво, но не мога и да се оплача! Не я усетих просто.. Кога мина така и не разбрах! 
За новата си пожелавам здраве, сила и увереност! Предстоят ми доста нови неща през новата година, така че се надявам и късметът да е с мен!  
За първи път няма да си пожелая любов (да срещна любовта и разни такива..) А си пожелавам да нося любов в сърцето си- любов към другите и към всичко, което правя и което е около мен.. 
Тази година поне ще празнувам.. Няма да съм като миналата сама пред компютъра... Не, че ще е кой знае какво вълнуващо празнуване.. ще съм със семейството си! Но както по-хубаво от това... Толкова хора ще бъдат сами.. А аз ще съм пред отрупана трапеза.. И ще гушкам едно малко сладко същество ( племенникът ми). 
Весело посрещане на новата година на всички и дано тя наистина бъде по-успешна от тази! :)))
 



Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

1. bellaa - :)
04.01.2011 12:14
Здрава и успешна да ти е 2011г. целувки от мен:)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: dusha
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3534451
Постинги: 417
Коментари: 2878
Гласове: 16250
Спечели и ти от своя блог!