Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.10.2010 17:00 - .....
Автор: dusha Категория: Лични дневници   
Прочетен: 921 Коментари: 0 Гласове:
4



Напоследък емоциите ми идват в повече.. Чувствам се емоционално изморена и изтормозена.. Дори не мога да преценя кои преобладават повече- положителните или отрицателните емоции?! Изминалите дни бяха доста динамични. Случиха ми се доста неща. А аз съм свикнала на еднообразно ежедневие и обичам да ми е спокойно, но сега не е така… Нямам време чак да се погледна в огледалото, а и нямам желание, защото само се отчайвам като си видя изморения поглед..

Постоянно имам нещо за правене, което донякъде е хубаво, защото не бездействам, но времето не ми стига доникъде.. Но засега организацията ми е добра и се справям някак си.

И проблемите ми дойдоха в повечко.. За щастие нищо сериозно, по-скоро поредица от малки и уж не толкова значителни проблеми, които ангажират съзнанието ми. Но пък след всеки проблем или лоша новина ми се случва нещо хубаво или чувам хубава новина и някак си нещата се балансират. Но емоциите определено ми идват в повече и последните дни не можах да спя изобщо. А като не се наспя после се чувствам още по-зле.. Имаше един-два дни, в които състоянието беше малко по-критично.. Нямах желание за нищо, всичко ми беше криво.. Поплаках малко докато съм сама със себе си и мислите си. Гледах пред другите хора да не се оплаквам и да прикрия това, което ме измъчва.. Направо ме е страх (или ме беше страх) да не изпадна в някой депресия, защото точно сега не мога да си позволя този лукс. А напротив- трябва да съм силна повече от всякога.. Но като си знам лабилната психика в комбинация от липса на сън и дребни проблеми и ядове, нещата стават зле. Та усетих, че нещата не отиват на добре и взех мерки. Започнах да пия едни леки билкови хапчета, от които определено има ефект, но гледам и с тях да не прекалявам, защото все пак са хапчета и то сама си ги предписах!

А в любовно отношение нещата са добре, което чак ме учудва, но в същото време радва. Определено има напредък в отношенията ни, надявам се и за напред да  е така



Гласувай:
4



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: dusha
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3547718
Постинги: 417
Коментари: 2878
Гласове: 16250
Спечели и ти от своя блог!