Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.10.2010 19:11 - ....
Автор: dusha Категория: Лични дневници   
Прочетен: 806 Коментари: 0 Гласове:
2



Първите дни от новата учебна година минаха добре. Нови дисциплини, нови преподаватели, нови колеги и все нови неща както всяка година.. Но тази се очертава да бъде по-интересна, поне аз така усещам нещата.. А и все пак е последна, трябва да останат хубави спомени! Трудното и новото е практиката. От една страна се притеснявам и ме е страх дали ще се справя, а от друга ми е някак спокойно, особено като виждам другите колеги, че са по-притеснени дори и от мен! Но ще се справим някак си като сме си избрали тази специалност, която определено не е за всеки.. Аз още съм малко на вълна ваканция, но трябва да се стягам, че зор ме чака!
Квартирата ми е същата, съквартирантката същата и всичко там е едно и също.. Вече май свикнах..
Гаджето е същото :) и засега нямам намерение да го сменям. Да, вярно нещата не са розови, няма силна тръпка както преди година, но съм свикнала с него и малко или много го обичам, друг е въпросът, че напоследък изобщо не му го казвам, показвам и доказвам.. Но ако го загубя със сигурност няма да ми е приятно.. дори не мога да си представя живота без него.. Всъщност мога, но не искам.. Не искам нито да бъда сама, нито да търся нов принц от приказките! :) Защото и в двата варианта знам какво ще стане.. Предпочитам да остана с човека, с който съм и да се опитам малко да променя държанието си към него! .. и да престана да слушам другите!!! Наистина имам чувствтото, че ни завидяха, че ни направиха магия.. толкова щастливи си бяхме.. Но както и да е.. Нищо не ми пречи да продължа да бъда с него и ще бъда.. до тогава до когато може да се търпим и ни е добре заедно!




Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: dusha
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3540891
Постинги: 417
Коментари: 2878
Гласове: 16250
Спечели и ти от своя блог!