Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.09.2010 13:48 - Съдбата си знае работата..
Автор: dusha Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1688 Коментари: 0 Гласове:
5



Разглеждам снимки.. от сватба.. Сватбата на бившия ми.. Сватбата, за която ние двамата мечтахме и планувахме преди години, но сега друга стои до него, а не аз! Но какво от това?! Странно, не ми е гадно, няма съзли, няма болка.. Дори се радвам за него, че най-накрая сбъдна мечтата си- да се ожени на всяка цена.. Явно времето наистина лекува и заличава всичко. Остават само спомените.. От него ми останаха хубави спомени, не мога да се оплача от нищо.. Това не беше просто връзка, а съдба.. Т.е. заради него и заради любовта ми тогава, съм това, което съм сега и това, което имам.. Ако не беше той, сега животът ми щеше да е по-различен.. Щях да живея в друг град, да уча в друг университет, да бъда друга специалност, щях да имам други приятели, а не тези и т.н. Но не съжалявам. Щастлива съм, че направих този избор и мисля, че не сгреших, нищо че вече той не е част от живота ми. Дори не го виня, че ми изневери с 2 жени докато бяхме заедно.. Все пак едната беше бившата му, с която е бил 6 г., а другата е сегашната му жена.. Тогава определено ме заболя. Не е приятно човекът, в когото вярваш да постъпи така с теб. Но му простих почти веднага, дори бяхме продължили да си бъдем близки след раздялата.. Още тогава осъзнавах, че не сме един за друг и че ден след ден чувствата ми към него стават все по-слаби.. Тогава ми се живееше, а той искаше сериозна и сигурна връзка, която аз не можах да му дам! Явно така е трябвало да стане! Малко е странно чувството като гледам снимките му.. Чак се чудя наистина ли съм била с него?! Сигурна съм, че ако аз стоях на снимките до него нямаше да съм щастлива.. След него изживях много хубави моменти, които с него нямаше как да изпитам.. Съдбата си знае работата! Така е трябвало да стане! Нека са щастливи!




Гласувай:
5



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: dusha
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3544820
Постинги: 417
Коментари: 2878
Гласове: 16250
Спечели и ти от своя блог!