Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.09.2010 22:59 - .....
Автор: dusha Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1317 Коментари: 3 Гласове:
4



Днес беше хубав ден, изпълнен с положителни емоции и щастливи мигове. Видях се с приятелки, които виждам рядко, но с които винаги ми е било приятно. Вчера денят ми също беше приятен. А иначе всичко около мен е доста еднообразно.. Всеки ден едно и също.. Но остават броени дни и започва новата учебна година. Последна! Чак не мога да повярвам.. Все едно вчера започнах.. Досега всичко беше лесно, не срещнах никакви проблеми по пътя си, но тази година едва ли ще е така гладка.. Дори бих казала, че доста се страхувам.. Тъкмо стигнах последното стъпало и ме е страх да не се проваля.. Практика, дипломна работа.. Ще има зор, дано да се справя! А после.. още по-зле- Неизвестност! Изобщо не знам къде ще съм догодина по това време, какво ще правя, с какво ще се занимавам.. Важното е да съм здрава, другото ще се подреди някак си. Но сърчицето ми така се е свило и съм толкова неуверена.. Не ми се мисли, моля се само късметът да е с мен и да съм по-борбена и уверена в себе си! 





Гласувай:
4



Следващ постинг
Предишен постинг

1. injir - Късметът да е с теб. Не се притесн...
09.09.2010 23:08
Късметът да е с теб. Не се притеснявай.
цитирай
2. rembo - :)
15.09.2010 10:46
Хей, практиката е лесна. В началото се изпитва лек страх...Но това е чувството, което възниква дори при опитен учител, когато пред него се изправи нов клас...
Дипломна работа или държавен изпит?
цитирай
3. анонимен - :)
16.09.2010 19:11
Ами мисля дипломна работа, все пак съм отличничка и имам право! :)
А ти да стискаш палци да се справя, че нали колежка ще ти ставам! :))))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: dusha
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3547437
Постинги: 417
Коментари: 2878
Гласове: 16250
Спечели и ти от своя блог!