Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.08.2010 22:40 - Промяна
Автор: dusha Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1675 Коментари: 5 Гласове:
2



Понякога имам чувството, че времето лети, а аз тъпча все на едно и също място и няма никаква промяна при мен самата. Но колкото и да тъпче на едно място човек, колкото и да не обича промените, времето го променя малко или много..

Промените при мен не са кой знае какви, но като се замисля има огромна разлика между живота ми сега и преди 5 г. примерно. Тогава бях неориентиран келеш, а сега съм само неориентирана, но все пак с някакви ясни цели. Преди 5 г. единствената ми цел и мечта беше да се махна от родителите си и да имам приятел, към който нямах почти никакви изисквания, защото тогава представата ми за любовта беше доста бегла, непозната.. За тези   5 г. май най-много промени съм претърпяла в любовта, но това е съвсем друга тема…

Исках да ме приемат студентка, но първата година късмета ми изневери.. След това има един кратък период, за който дори не искам да се сещам.. Накратко усетих горчилката на живота, след което изпаднах в доста голяма депресия, но за щастие се възстанових и всичко си дойде на мястото. След трудния ми период настанаха доста щастливи времена, сбъдване на мечти, голяма и споделена любов, приеха ме и студентка там където искам, нови приятелства, нови хора, нови места, всичко беше идеално, а аз повече от щастлива.. Имах всичко, което някога съм искала, дори много повече.. Но когато е хубаво не усещаш как времето лети и как годините минават.. Вече не е 2005 г. , а 2010 г., вече не съм ученичка и красивите спомени са само в мислите ми, още малко и няма и да бъда студентка.. Ще тръгна по нов и неизвестен път, който малко ме плаши, но знам, че ще се справя. Просто ми трябва увереност, която винаги ми е липсвала.

Може да не е имало кой знае какви големи промени в живота ми през последните години, но аз със сигурност съм се променила.. Особено начинът ми на мислене.. Доста неща осъзнах и доста неща искам да променя.. Ако не аз, то времето ще ги промени…

 



Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - Шрифтът е голям
10.08.2010 08:23
само за тези, които не могат да схванат съдържанието ...... :)
цитирай
2. анонимен - NPrkyfXjDyuguP
24.05.2011 11:39
That's not just the best anwesr. It's the bestest answer!
цитирай
3. анонимен - JAQliAyIirCQCHKhb
24.05.2011 14:36
99mXZQ <a href="http://rghpadvgidmu.com/">rghpadvgidmu</a>
цитирай
4. анонимен - pBTorMfNBpMnyZqS
25.05.2011 17:40
Af4VUq , [url=http://eqgebtkinvpd.com/]eqgebtkinvpd[/url], [link=http://qplirpdtytlv.com/]qplirpdtytlv[/link], http://dwzqetviubyg.com/
цитирай
5. анонимен - IJQAPPPLvk
28.05.2011 14:45
vDU83J <a href="http://dvtudmsxopaf.com/">dvtudmsxopaf</a>
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: dusha
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3545412
Постинги: 417
Коментари: 2878
Гласове: 16250
Спечели и ти от своя блог!