Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.06.2010 22:24 - .....
Автор: dusha Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1117 Коментари: 2 Гласове:
2



Изгубих тренинг за писане в блога.. Все по-рядко пиша тук..  Може би, защото не ми се случва кой знае какво и нямам вдъхновение за писане.. Семестърът ни свърши, изпитите минаха и вече сме ваканция.. Завърших учебната година с успех 5.85 , за което съм доста доволна, защото такъв успех не съм постигала дори и в училище.. Но когато човек се старае и полага някакви усилия винаги има положителен ефект, колкото и някой да се опитва да го прецака.. Очертава се да имам доста скучно лято, но все пак всичко зависи от мен и от нагласата ми.
Скоро не съм писала за любовта, но там нещата са доста сложни, а мислите ми и чувствата ми все по-объркани и вече не знам.. Изобщо не съм наясно със себе си и с това, което искам.. И както винаги съм недоволна.. Не ми върви в любовта явно.. То всичко аз си го правя.. Повече от 9 месеца не мога да задържа някой до себе си.. Искам сериозна връзка, но всъщност аз самата съм някак несериозна.. Проблемът е в мен, вече поне това осъзнах.. Сега остава да намеря отговора "Защо"? Защо все така се получава.. Защо така бързо изчезва тръпката, защо всичко ми омръзва и от лудо влюбена след няколко месеца ставам безразлична?!  
 



Гласувай:
2



1. diso - Честито завършване, Душичке!
24.06.2010 23:28
Постарала си се в учението. Браво! Може да си се попрестарала в любовта. Поне моят опит ми казва, че колкото повече страст се хвърля в една любов, толкова се увеличава опасността да "прегори" бързо. Вероятно имаш нужда да позабавиш темпото.
цитирай
2. mimayordanova - Вероятно
25.06.2010 00:21
си твърде млада и не можеш да осъзнаеш много неща. Но искам да ти кажа, че си направила най важното нещо. Взела си си изпитите. И то с отличен. Вероятно не го цениш, защото искаш да обичаш и да бъдеш обичана. И това ще се случи. Навярно както винаги става, когато най не го очакваш. До тогава изграждай себе си! Ще си трябваш!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: dusha
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3544802
Постинги: 417
Коментари: 2878
Гласове: 16250
Спечели и ти от своя блог!