Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.03.2010 11:56 - Жалка съм в очите си..
Автор: dusha Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1649 Коментари: 3 Гласове:
3



Винаги съм мразела лъжите. Предпочитам да ми кажат истината в очите, колкото и болезнена да е тя, отколкото да ме залъгват със сладникавите си лъжи.. И понеже знам колко тъпо и долно е да лъжеш, независимо за какво и кого, съм се стремяла винаги да казвам истината. Да, понякога определено се налага да излъжеш и ако кажа, че никога не съм лъгала това ще е най-голямата лъжа. Но има огромна разлика от лъжа до лъжа.. Друго е да "излъжеш" приятелката си, че изглежда добре, когато в твоите очи е смешна или да кажеш на родителите си, че си у вас, а ти да си някъде другаде.. и друго е да излъжеш за нещо голямо..
Е, явно наистина всяко нещо си има първи път. И аз излъгах.. И то толкова уверена бях в лъжата си, че чак аз самата повярвах, че е истина.. Дори не беше планувана, ей така, поднесох я в "подходящия" момент. И сега ми е тъпо.. Питам се защо?! Защо паднах толкова долно и какво спечелих с тази лъжа?! Кого всъщност излъгах- другия или себе си?! Определено себе си.. Уж да предпазя другия от нараняване, нараних някак себе си.. Ако бях казала истината щеше всичко да приключи, колкото и болезнено да е.. А сега само усложних нещата.. До кога ще продължавам с тази лъжа?! До следващия път, в който няма да има с какво да излъжа?!
Преди имах принципи и ги спазвах, а сега имам принципи, но не ги спазвам.. Стремя се да бъда добра, а всъщност постъпвам лошо.. Не мога да разбера кое ме промени така?! Жалка съм в очите си.. Единственото хубаво нещо може би е, че го осъзнавам, но продължавам да греша..
Опитвам се да опозная хората до себе си, а не познавам себе си.. Изненадвам се от действията си, бездействията си, постъпките и вече и от лъжите.. Искам си старото Аз!


Тагове:   очите,


Гласувай:
3



Следващ постинг
Предишен постинг

1. darkanion - ами
15.03.2010 00:25
1. да има човек принципи е прекалено обвързащо с тях и му отнемат от свободата,
2. защото трябва да се съобразява с тях.
3. да искаш да си старото си аз значи, че то за тебе било идеалното ти Аз. моят съвет е то да бъде част от теб сега, а ако Аз-реално не ти харесва сега, просто да го подобриш. старото ти Аз не може да се върне никога.
3.1. човек се развива според обстоятелствата и собствените си мисли и преживявания. 'всяко зло за добро" са казали старите хора.
4. това, че не се харесваш говори добре за теб, защото имаш потенциала да се развиеш. моят съвет е да се освободиш от принципите си, да погледнеш на нещата отгоре - отвъд доброто и злото - и да правиш каквото ти е по душа. така нито ще лъже, нито ще правиш нещо лошо, а когато го правиш, ще има реална причина - т.е. ще е с цел друго по-голямо добро. и ще имаш ълнота на живота.
5. когато човек лъже не трябва да гледа какво печели, а какво може да загуби. ако няма да загуби много (или малко), ако лъжата не е опасна, не трябва да се главоболи толкова много...
цитирай
2. amenda - Хубав монолог. . . Искрен и топъл, ...
25.03.2010 17:41
Хубав монолог...
Искрен и топъл, търсещ...
цитирай
3. jazzgroove - Амиии всъщност лъжата си е лъжа от ...
15.05.2010 21:04
Амиии всъщност лъжата си е лъжа от където и да я погледнеш. „Друго е да "излъжеш" приятелката си, че изглежда добре, когато в твоите очи е смешна”...замисли се, ти истинска приятелка ли си щом я подстрекаваш да бъде смешна и в очите на други? Относно т.4 на darkanion, напротив-ти си човека, който трябва да се харесва, да се самоусъвършенства и развива сам. Няма безгрешни хора, няма и научно обяснение за „грешка”, а само ситуации, в които се налага да действаш по свой начин. Хубав или лош, вече е късно да му се дават оценки. А иначе съвети много и много хора, които да ти ги дадат, но животът си е твой и решенията също, за това просто бъди себе си и не се срамувай от това, което си. Дръж се така, както искаш да те възприемат и околните, без плоски имитации, почувствай го.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: dusha
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3541019
Постинги: 417
Коментари: 2878
Гласове: 16250
Спечели и ти от своя блог!