Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.03.2010 19:42 - Ако не сега, то кога?
Автор: dusha Категория: Лични дневници   
Прочетен: 962 Коментари: 1 Гласове:
3



Живее ми се. Прави ми се нещо ново, различно.. Омръзна ми подредения ми живот, в който не се случва нищо кой знае какво.. И ако не сега, то кога ще живея така както искам и мога в момента?
Да, имам много хубави спомени зад гърба си, но можеха да бъдат много повече.. Но сама избрах този начин на живот. Не, че се оплаквам, но понякога ми писва.. Някак скучно и еднообразно е всичко. Искам някаква промяна..
Когато бях първи курс определено си поживях. Вярно допусках грешки, наранявах и бях наранявана, бях щастлива, но и много пъти със сълзи в очите, но все пак се чувствах истински жива.. Тогава пък ми беше писнало прекаленото голямо разнообразие и лутане и реших да променя нещата и ги промених.. Появиха се нови приятели, а старите останаха на заден план. След това се появи любовта и бях щастлива, защото исках това- сериозна връзка и я имах. Да ама след време осъзнах, че не сме един за друг, прекалено мъчителна се оказа, с много караници и сълзи.. Но все пак не съжалявам. Съжалявам единствено за това, че 9 месеца водех някакъв еднообразен и скучен живот- на лекции, няколко часа с него, след това малко телевизия, спане и на другия ден всичко се повтаря отново същото.. От друга страна ми беше добре, защото нямах проблеми, не се лутах, всичко ми беше подредено и знаех какво ще ми се случи утре, след седмица, след месец.. Да, но любовта си замина.. И бях решила, че през 3-ти курс пак ще се забавлявам както в първи, защото това е последната ми възможност.. Догодина ще е трудно, ще нямам време и няма да ми е до това, а след като завърша съвсем.. Но се появи нова любов и май сценария от миналата година започна да се повтаря.. В началото бях много щастлива, нещата бяха интересни, но сега май станаха доста еднообразни.. А на мен всичко ми омръзва много бързо.. Затова може би ми се въртят мисли за промяна.. Каква промяна точно още не знам, но искам нещо ново, различно, незабравимо, неповотримо... нещо истинско!
Ако не сега, то кога?
Човек винаги трябва да се стреми към най-доброто за себе си!



Гласувай:
3



Следващ постинг
Предишен постинг

1. darkanion - ами почни
15.03.2010 00:14
да вървиш към промяната;
най-добрия начин е това - да не я обмисляш като някаква цел в бъдещето, а просто да я почнеш, спонтанно, инстинктивно;
можеш да започнеш с ежедневните неща, които вършиш, ще видиш как ще даде отражение върху цялостното ти поведение и най-вече мислене :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: dusha
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3545197
Постинги: 417
Коментари: 2878
Гласове: 16250
Спечели и ти от своя блог!