Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.02.2010 23:09 - За нещата около мен..
Автор: dusha Категория: Лични дневници   
Прочетен: 865 Коментари: 0 Гласове:
5



Вторият семестър започна. Нови дисциплини, нови преподаватели и нова колежка. Очертава се да бъде интересно, но и доста по-трудно. Доста важни и тежки предмети ще имаме, в които хич не ме бива, но това не ме притеснява, защото знам, че ще се справя. Притеснява ме повече приближаващата практика, с която не знам как ще се справя.. Вярно, има още 7 месеца, но отсега я мисля, защото времето лети.. Липсват ми не толкова знанията колкото увереността, че ще се справя. Както винаги се подценявам. Но искрено се надявам да успея, защото определено имам желание.
Иначе нещата около мен са добре. Само малко съквартирантката ме ядосва с нейните си проблеми и страхове, за които не спира да говори всяка вечер до към 2, а после и с моето трудно заспиване не мога изобщо да се наспя, но няма как..
В любовта всичко е ОК. Утре стават 5 месеца откакто сме заедно и съм много щастлива макар и да не го показвам. Радвам се, че още сме заедно и преодоляхме така да се каже студения ми период. Сега определено се чувствам по-сигурна в чувствата си. Приятно ми е с него, разбираме се добре, имам му доверие, обичам го. Само едно нещо ме притеснява и то е липсата на интимна близост помежду ни. Главният проблем е мястото, т.е. няма къде, а другият проблем е, че понякога нямам желание. И това доста ми тежи и притеснява.. Вярно сексът не е най-важното нещо, но пък е важен фактор. Липсата му не ми оказва влияние, т.е. продължавам да имам силни чувства към него и изобщо дори не си помислям за друг, а и както казах понякога нямам желание, така че от моя страна няма опасност да му изневеря, но за него не знам.. Не че му нямам доверие, но все пак е мъж и си има нужди, които аз не мога да задоволя..  Дано нещата се оправят и си дойдат на мястото, защото връзката ни наистина е много хубава и ще е жалко ако нещата се прецакат. Той е страхотен човек и не искам да го загубя. Притесняват ме малко и въпросите му от последните дни- дали го харесвам, дали му имам доверие, дали ще го зарежа?! Не знам каква е тази неувереност в него.. За харесването и доверието е ясно- все пак щом съм с него значи тези фактори са на лице. А за зарязването- нямам това намерение при положение, че се чувствам щастлива с него и ми е добре, но и не мога да кажа, че никога няма да се случи, защото не знам.. Все пак животът понякога ни носи изненади- понякога приятни, друг път неприятни.. Хората се женят, създават деца и дори и след години се появяват пречки или пък друг човек, който ги разделя. Но на този етап определено не искам да го загубя. По-скоро аз трябва да се страхувам той да не ме зареже, защото понякога се държа кофти с него, а и както казах не му давам това, от което той има нужда.. Но искрено се надявам всичко да се оправи!


Тагове:   Нещата,


Гласувай:
5



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: dusha
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3540879
Постинги: 417
Коментари: 2878
Гласове: 16250
Спечели и ти от своя блог!