Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.01.2010 23:28 - 3 години тук
Автор: dusha Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1078 Коментари: 2 Гласове:
4

Последна промяна: 26.01.2010 23:36


Не усетих кога мина всичкото това време.. Сякаш вчера написах първата си тема тук. Попаднах случайно на сайта, благодарение на corazon. Още от първия ден се влюбих и започнах да пиша тема след тема, ден след ден.. В началото пишех много- за мен, за нещата които ме вълнуват, които са ми интересни или просто ей така, колкото да напиша нещо.. Не можех да живея без блога! Писането се беше превърнало в мания. Още със ставането включвах компютъра и започвах да пиша.. А вечер, когато си лягах обмислях какво ще пиша на другия ден. Бях в списъците на най-четените, най-активните, най-популярните в категорията, която пишех. След това животът ми малко се промени и нямах чак толкова много време да пиша. А след това осъзнах, че прекалено много съм се разкрила, прекалено лични неща съм написала, на които не искам да попадне някой мой познат. И изтрих почти всичко.. Затрих над 200 теми писани с часове и чувства.. Иска ми се тези теми да не ги бях трила, сега да можех да прочета на какъв акъл съм била преди 3 години и какво ме е вълнувало.. Не, че не помня.. Сякаш всичко беше преди 3 дена, а не преди 3 години.
С какво се промени живота ми за тези 3 години, с какво се промених аз? На пръв поглед с нищо кой знае какво, но всъщност ми се случиха доста неща.
През януари 2007 година, когато започнах да пиша тук бях доста самотна, та да не кажа и отчаяна от живота.. Но годината за мен беше много щастлива и динамична. Може би една от най-хубавите ми години. Бях влюбена, връзката продължи 6 месеца. Приеха ме студентка. Запознах се с много нови хора. Бях много щастлива.
2008-та година не беше от най-щастливите. Допуснах някой грешки, случиха ми се неприятни неща. 6 месеца се бях отдала на пълна самота и размисъл над жвота си, а после в края на годината се появи любовта. Дали беше любов не знам. В началото изобщо не бях влюбена, после свикнах, а и май колкото да не бъда сама и да имам сериозна връзка, а не да се лутам с този и онзи.. И така 9 месеца- достатъчно съм писала за тази връзка. 2009-та не остави кой знае какви спомени.. Особена през първите 9 месеца. Беше по-скоро скучна година. На лекции, на кафета.. Лятото също беше скучно. Но точно през последните дни преди да започне новата учебна година се случи нещо интересно. Сега, когато пиша се усмихвам как случайно се случи всичко.. Как за секунда промених живота си, бъдещето си.. Как няма нищо случайно в този живот.. Намерих сегашната си любов и всичко се разви толкова бързо, и бях така щастлива.. Направо мога да се нарека късметлийка.
Като цяло през тези 3 години бях много щастлива. Радвам се, че продължавам да пиша от време на време тук, защото ми действа някак разтоварващо, а и точно тук се запознах с много стойностни хора, които уважавам и ценя. Благодаря ви! Благодаря ви, че ви има, че ме четете и съветвате със своите коментари!

А статистиката може само да ме радва още повече

Прочетен от създаването: 372560
Прочетен този месец: 9732
Прочетен днес: 377
Гласове от създаването: 14989
Гласове този месец: 149
Коментари: 1133
Потребители, избрали този блог в "Любими Блогове": 101


 



Гласувай:
4



Следващ постинг
Предишен постинг

1. cefulesteven - Ч.Р.Д. :)))
26.01.2010 23:38
Ч.Р.Д.

:)))
цитирай
2. weki1968 - здравей душичке
26.01.2010 23:41
здравей душичке
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: dusha
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3547485
Постинги: 417
Коментари: 2878
Гласове: 16250
Спечели и ти от своя блог!