Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.01.2010 15:23 - .....
Автор: dusha Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1058 Коментари: 3 Гласове:
2



Новата година нещо не потръгна добре за мен..
Не се е случило нищо лошо, но някак не се чувствам добре, не съм така щастлива както бях преди, тъжна съм, леко изнервена, раздразнителна.. От 1-ви януари ме е налегнало безсънието и нямам и една пълноценна нощ, в която да съм легнала и да съм заспала веднага. Чак ме е страх да погледна телефона си колко е часът- 1, 2, 3, 4, 4.30, а аз още не мога да заспя и се въртя като луда.. А на другия ден трябва да стана рано, защото ме очакват контролни, изпитвания.. Имаше и 1-2 дена, в които главата ме болеше ужасно много.. Но това са дребни ядове и се надявам до няколко дена да започна да спя.
Друго нещо ме притеснява и мъчи през последните дни.. Любовта. Загубата ми на желание за любов.. И се питам защо така се получава и каква е причината? Обичам го, щастлива съм с него, разбираме се, всичко е просто идеално, но ето че вече не е точно така.. Знаех си аз, че рано или късно ще се появи някакъв проблем. Явно наистина няма пълно щастие. Но очаквах проблемът да е по-различен, а не такъв. То вярно, че аз винаги съм на моменти- днес съм студена, утре гореща, днес тъжна, утре щастлива, днес влюбена, а утре безразлична и настроенията ми постоянно се менят, но това, което се случва в момента е някак прекалено и определено започва да ме притеснява, защото не се случва за първи път!!!
Искам всичко да е идеално, а всъщност виждам, че не е и колкото и да искам всичко да е хубаво и за него и за мен, някак не се получава, не мога да се направя, че ми е хубаво, когато не ми е хубаво.. Уж имам желание, но стигне ли се до момента и желанието ми умира и тръпката и привличането изчезва и сякаш до мен не е човекът, когото обичам и искам, а някой друг към, когото съм безразлична.. Много ми е тъжно и гадно.. Обвинявам себе си, но всъщност не знам има ли виновен в цялата работа.. Явно нещо не можем да си паснем или явно както той казва имам други очаквания.. И аз не знам каква е причината, но искам да я разбера и нещата да се оправят! Не искам да го загубя!




Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - Мила Душичке
08.01.2010 16:07
ако това те успокоява донякъде - аз се чувствам по същият начин - скапано ми е , изнервено, нямам желание за нищо - само да се прибера, да взема душ и да се мушна в леглото с дистанцинното в ръка с надежда сънят да дойде тази нощ................
цитирай
2. firefly1 - Какво да ти кажа душичке. . . . И аз се ...
09.01.2010 23:17
Какво да ти кажа душичке....И аз се чувствам доста странно тези дни...Не мога да кажа,че съм щастлива ,нито нещастна всеки ден е различно ,но днес определно се чувствам ужасно...
А относно връзката ти...Няма смъсъл да се обвиняваш, ако можете разрешете проблема,ако не..Просто в любовта нищо насила не става, не можем да си поръчаме какво да чувстваме...

А за съня..Той ще дойде тогава ,когато си по-спокойна.
Прегръдки и целувки!
цитирай
3. diso - Душичке
13.01.2010 08:38
и на мен ми тръгна криво, но се надявам да се оправи.
Пращам ти кило усмивки, за да си приготвиш малко добро настроение:))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: dusha
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3534611
Постинги: 417
Коментари: 2878
Гласове: 16250
Спечели и ти от своя блог!