Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.12.2009 16:04 - .....
Автор: dusha Категория: Лични дневници   
Прочетен: 828 Коментари: 1 Гласове:
1



Ето, че и тази седмица отмина, бързо и неусетно както всяка друга.. В началото на периода ме беше налегнало леко апатично настроение, но за щастие всичко беше краткотрайно и доброто ми настроение се завърна..
Малко се бях ядосала от разни коментари на околните за връзката ми.. Много мразя да ми дават съвети, без да съм искала такива. Или пък да се бъркат в живота ми и да изказват негативни мнения. Когато не може да кажеш нещо хубаво за някой, то по-добре е да замълчиш или първо да решиш своите проблеми и тогава да тръгваш да решаваш чуждите. А аз проблеми нямам или поне на този етап не ги виждам! То вярно, че когато си влюбен си заслепен и всичко ти е розово и околните виждат по-добре от теб, но предпочитам да ме оставят да живея в илюзия. Всъщност от време на време се появяват разни дребни и не съвсем неща, които не ми допадат и така да се каже ме дразнят, но то съвършени неща няма, а още повече съвършени хора.. Просто проблемите трябва да се обсъжат на време и да им се търси съответното решение, за да може и двете страни да са доволни и удовлетворени.
"Няма да го изтърпиш още дълго време" Е, това определено е един от най-тъпите коментари, който бях чувала скоро.. Само не виждам какво няма да изтърпя? Колкото и да мисля нещо не мога да се сетя. Отношението му към мен е точно такова каквото искам да бъде или каквото трябва да е. За тези два месеца и половина не помня да сме се скарали дори и веднъж.
Но можеш ли да спреш коментарите на околните? -Не, но може да не им обръщаш внимание и да си живееш така както на теб ти харесва и с когото ти харесва!




Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

1. veronika123 - Наистина е адски побъркващо някой ...
13.12.2009 16:11
Наистина е адски побъркващо някой да тръгне да ти се меси в отношенията с любимия човек. А още по влудяващо е да ти кажат: "Ма ти няма да издържиш още дълго..." И на тебе кво ти дреме? Та това си е моят живот! Кой си ти и с какво право ми се месиш в живота? Права си - не можеш да спреш коментара на околните, но можеш да не им обръщаш внимание :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: dusha
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3545279
Постинги: 417
Коментари: 2878
Гласове: 16250
Спечели и ти от своя блог!