Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.12.2009 17:09 - ...
Автор: dusha Категория: Лични дневници   
Прочетен: 783 Коментари: 1 Гласове:
3



Скоро не съм писала нищо поради липса на време, а и музата и вдъхновението ми нещо се губят. А и като цяло няма нищо ново и интересно около мен. Дните ми минават нормално, но за съжаление доста бързо..
Вече отпразнувахме студентския празник- както миналата година, с няколко дена по-рано, но поне бяхме целия курс. Доволна съм, но можеше да бъде много по-хубаво и забавно.. Разликата от миналите две години беше може би в това, че бях с приятеля си.
Гадното след студентския празник е, че идва краят на семестъра и се задават контролни и изпити. А този семестър нещо не ми спори и не съм доволна от себе си.. Старая се и гледам да си изпълнявам задачите, но някак са ми скучни и отегчителни.. Имаме да правим все скучни неща, от които нямаме никаква полза и от които не научаваме нищо, а само си губим времето и после да има на базата на какво да имаме оценки..
В любовно отношение всичко е ОК. Но мога ли да кажа нещо друго след като приятелят ми знае за блога и ме чете :) Но като изключим този факт, наистина съм доволна и като цяло нямам кой знае какви оплаквания. Ако нещо не ми харесва го обсъждаме и проблемът се решава. Поне това ме радва, че комуникацията между нас е на добро ниво и се обсъждат всякакви теми. Все още сме в процес на опознаване, т.е. не мога да кажа, че го познавам на 100%.. Има време да го видя и в други светлини :)



Гласувай:
3



Следващ постинг
Предишен постинг

1. gorivo - Ами , успех :):):)
07.12.2009 22:43
И в любовта и в изпитите, като гледам за второто ще ти трябва :):):) А за първото май само може да става по-хубаво :):):) Аде късмет и много сбъднати желания по празниците :):)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: dusha
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3544869
Постинги: 417
Коментари: 2878
Гласове: 16250
Спечели и ти от своя блог!