Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.10.2009 21:51 - ....
Автор: dusha Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1443 Коментари: 4 Гласове:
6



Много ми липсва блога. Вече нямам нито време, нито възможност да пиша и ми е гадно. А толкова много неща се случват около мен, че ако започна да пиша ще напиша цял роман. Само две седмици, а ми изглеждат като 2 години. И не защото бяха скучни и минаваха бавно, а защото постоянно се случваше нещо ново, събития, случки, чувства, изживявания..
Някак животът ми се промени и може би аз самата се промених и още ми е някак трудно да свикна с другото си Аз.
Иначе съм щастлива, много щастлива, ужасно щастлива, прекалено щастлива.. Чак вечер от вълнение и щастие не мога да заспя.. Прекалено голяма доза щастие получих, че чак започвам да се замислям това истина ли е и с какво съм го заслужила? И се питам как да задържа това щастие за по-дълго време? Понякога усещам, че го губя, че не е за мен, че не е мое, че е нещо моментно и ако не направя нещо то ще ми избяга.. Друг път пък се питам наистина ли съм щастлива при положение, че най-накрая получих това, което винаги съм искала, та дори и много повече.. Някак преди оценявах повече нещата, радвах се и на дребните неща, а сега.. Всъщност сега имам едно, а нямам друго.. И понякога ми липсва онова другото, което имах в миналото, но всичко е минало..
Мислите ми са много объркани.. Чувствам се много емоционално изморена.. Този динамичен живот и това щастие май ми идват в повече..
Все едно не съм аз.. Много е гадно.. Чувствам се толкова променена, че чак се ядосвам..




Гласувай:
6



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - Ще чакам да имаш време
10.10.2009 22:09
и да споделиш с нас.
Бъди щастлива .
цитирай
2. gorivo - Ами...
10.10.2009 22:35
Душице, понеи се по течението на щастието,нищо друго не ти остава.И нека да видим какво ще се случи.Само ти пожелавам да е дълго , това оето изпитваш сега и ако е възможно да се увеличи :):):)
цитирай
3. hel - "Чувствам се много емоцио...
10.10.2009 23:16
"Чувствам се много емоционално изморена."

За съжаление е така - силните вълнения изтощават. Може би трябва да се научим да приемаме по-спокойно щастието, което ни връхлита, по-мъдро и тогава ще му се радваме без да се изтощаваме.
цитирай
4. lagrima - Наслаждавай се на щастието си!Ти си ...
13.10.2009 10:14
Наслаждавай се на щастието си!Ти си силна и ще свикнеш с новия ритъм на живот...Всяка нова емоция е много силна в началото,после всичко си идва на мястото лека полека!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: dusha
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3552023
Постинги: 417
Коментари: 2878
Гласове: 16250
Спечели и ти от своя блог!