Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.10.2009 23:08 - ...
Автор: dusha Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1575 Коментари: 5 Гласове:
3



Ето ме и мен. Най-накрая малко свободна и пред компютъра, и най-вече у дома. Тези дни бяха много щастливи. Не съм се чувствала толкова добре никога досега. Всичко беше идеално. Случиха ми се толкова прекрасни неща. Всичко беше като сън. Не можех да повярвам, че това е реалност, че съм толкова щастлива.. Не мога да го опиша с думи.
Постоянно се случваше нещо ново и готино. Дните бяха динамични и красиви. Видях се с много хора, които не бях виждала скоро. Запознах се с нови.
В университета нещата са супер. Имаме нови преподаватели, които ми изглеждат страхотни. М, всъщност доста строги и ще пада голямо учене, но все пак затова съм там.
А сега за любовта..
Разделих се окончателно с приятеля си, но то това не е нищо ново, защото от месеци не вървяха нещата и все си давахме последен шанс.
Новото е, че в живота ми се появи друг. Любов от пръв поглед. Всичко се случи толкова бързо.. Още на първата среща тръгнахме. Изкарахме 5 страхотни дни заедно. Не съм се чувствала толкова щастлива с някой. Той е толкова мил, добър, умен и красив. Държи се с мен  като с принцеса. Просто е страхотен. Толкова красиви мигове имахме, които никога няма да забравя.. Бяхме на толкова красиви места.. Не мога да го опиша с думи колко забавно, истинско и красиво беше всичко. Тъкмо си мислех, че съм ударила 6-ца в любовта и се появи един малък проблем, т.е. разочарование. А понякога малкото камъче преобръща колата. Сега остава да се надявам и моля, че колата няма да е все така преобърната и да се оправят нещата в това отношение иначе ще се окаже голяма пречка и не знам. Също така се появи и друг проблем. Няма пълно щастие и това е.. Остава да се надявам, че всичко ще се подреди..



Гласувай:
3



Следващ постинг
Предишен постинг

1. mitternacht - :)
02.10.2009 23:19
Ето това се иска от живота :) Щастие, любов, любов, любов и липса на скука! :))))))))
цитирай
2. lagrima - Ще се подреди, няма начин. . . Много ...
02.10.2009 23:54
Ще се подреди,няма начин...Много се радвам за теб!:)))
цитирай
3. diso - Най-хубавото на живота
03.10.2009 10:04
е разнообразието му. Усмихвай се и му се радвай:)
цитирай
4. gorivo - Много се радвам
03.10.2009 18:34
Възползвай се максимално от любовта:)Нека проблемите не ви спират и продължите да си изкарвате така добре, и вълшебството нека върви с вас :):0)
цитирай
5. анонимен - казах ли ти 4е всеки край е възмож...
10.10.2009 16:36
казах ли ти 4е всеки край е възможност за едно ново на4ало?
.успех ~~
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: dusha
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3534996
Постинги: 417
Коментари: 2878
Гласове: 16250
Спечели и ти от своя блог!