Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.08.2009 18:14 - Някой каза ли ти, че си обичан?!
Автор: dusha Категория: Лични дневници   
Прочетен: 4158 Коментари: 12 Гласове:
13

Последна промяна: 28.08.2009 18:19

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Само на мен така ли ми се струва или наистина сме станали прекалено злобни?! Защо по-често забелязваме грешките и недостатъците на хората, а не положителните им страни?! Правим много повече забележки, отколкото комплименти. Съдим се прекалено много, а животът е твърде кратък, за да използваме груби и обидни думи.. Никой не е съвършен, всеки има недостатъци, всеки греши, но това не означава, че трябва да подчертаваме и повтаряме хиляди пъти дадена грешка или недостатък.
Все по-често срещам комплексирани хора, които имат комплекс за нещо несъществуващо. Те постоянно се подценяват и обиждат сами, но този проблем не идва от тях, а от другите.. Другите, които с години са им повтаряли нещо негативно. И сега тези хора имат лошо мнение за себе си: "Аз не ставам за нищо. Аз съм грозен. " и т.н.
Когато използваме думите не осъзнаваме какво силно оръжие са.. Колко много могат да наранят човека и да променят цялото му бъдеще и живот. Физическите рани зарастват и се забравят, но раните причинени от думи остават завинаги..
И аз съм била жертва на жестоките думи.. Много пъти са ме тъпкали, обиждали.. Още от много малка.. Дори може би най-големите "удари" получих от семейството си. Все нещо не правех както трябва.. Никога не чух "Браво". Похвалите липсваха, а всъщност бях добро и кротко дете.. После и в училище бях леко изолирана, бях някак различна и ме пренебрегваха.. И израснах с липса на любов и внимание. Може би затова от малка тръгнах болезнено да търся любовта и се лутах.. Исках само едно- да бъда обичана!
И понеже никой не ми беше казвал, че ме обича, тази дума беше непозната за мен, не я използвах.. Само на един човек през живота си съм казала тази дума и то чак сега-преди няколко месеца. И не защото само него съм обичала, а защото чак сега събрах смелост.. Чак сега осъзнах, че тази дума трябва да се използва! Вече
се стремя да виждам положителните страни на хората и да им правя комплименти било и за дребни неща! Хората трябва да се чувстват специални и обичани! Не създавайте комплекси в хората! Не ги съдете, има кой да ги съди!
А вие кога за последно казахте на някой "обичам те"?! А колко често го казвате?! Кога показахте на някой, че е специален за вас?!

А на вас някой каза ли Ви, че сте истински обичан?







Тагове:   обич,


Гласувай:
13



Следващ постинг
Предишен постинг

1. ckarlet - Dusha,
28.08.2009 19:19
много хубаво си изразила чувствата си. Аз също смятам, че трябва всеки ден да показваме на близките си колко много означават те за нас, непрекъснато да им казваме колко много ги обичаме!
Хубава вечер и дано наистина станем хората по-добри, защото само тогава животът ни е стойностен!!!
цитирай
2. анонимен - Мила душичке
28.08.2009 19:36
дано да бъдеш обичана винаги. Но не винаги е нужно да чуеш думата "Обичам те" или да я кажеш. Понякога жестовете, които правиш или които правят за теб струват много повече от всякакви думи - били те и Обичам те
Бъди щастлива , бъди смела - живота е прекрасен стига да имаш на кого да кажеш , или просто да покажеш че го обичаш
цитирай
3. obichzadeca - здравейте
28.08.2009 19:43
много често казвам обичам на децата си.Скоро го казах за пръв път по телефона на майка си и сестра сиКазвала съм го и на починалата ми баба и дйадо, на баща ми също Лека му пръст и на него .Като го казваш се чустваш щастлив
цитирай
4. анонимен - marina
28.08.2009 21:04
просто перфектно
цитирай
5. 300diavoli - И моето детство беше трудно,
28.08.2009 21:40
почти както си го описала. И досега понякога мъжът ми ми казва "Свали раницата от гърба си, спри да се връщаш назад". Лесно е да се каже, но не е толкова лесно да се направи. И аз рядко казвам "Обичам те." Но това вероятно е защото не съм сигурна, че другият ще отвърне "И аз." Говоря не само за сегашната си връзка. Миналото е непоправимо, а често то ни е деформирало до сегашното ни състояние на несигурност, мнителност и разни други особености на характера.
цитирай
6. анонимен - kroif-dusha
28.08.2009 22:42
Parvo iskam da ti blagodaria za temata i btoro-da ti blagodaria za intaresnia nachin/klipa/,s koito kazvash I NA MENE ,che me OBICHASH ! Az iskam da ti izpratia ot mnogo daleche/10000 km/,ot TCIALOTO si SARTCE, NAI-ISKRENITE si chuvstva i da ti kaja s lubov,che na tazi ZEMIA ima oshte edin CHIVEK,koito te OBICHA !!! Ne znaia dali horata znaiat,che NAI-SILNATA ENERGIA,tova e LUBOVTA.Ne znaia dali te si davat SMETKA,kolko mnogo mogat da pomognat na sebe si,na semeistvoto si,na natciata si,ako vmesto VOINA,OMRAZA,ZAVIST,ZLOBA,OBIDI-razdavat prosto LUBOV !!! Jelaia na vsichki VI ZDRAVE i ISKRENA LUBOV !!!
цитирай
7. анонимен - sveshtenoikonom Dimitar s prekloneniie
28.08.2009 23:09
naisina po-veche ot prekrasno,kato ideja i tvorchesko izpalnenie-mogat go samo onezi,koito sa dokosnati od Boje= stvenata lyubov i madrost!!! Svetat ima nujda ot tochno takiva sejachi na lyubov,zashtoto Iisus kazva: ''Jetvata e goljama,a jetvarite sa malko...''obicham Vi !!!
цитирай
8. injir - Да. Миналото ни деформира. Стра...
28.08.2009 23:47
Да.Миналото ни деформира . Страхуваме се да кажем, че обичаме. Да не би да ни се изсмеят, да ни се подиграят, да не би да не ни разберат, да не би да ни обвинят... И така проживяваме живота си - изплашени, в страх.
цитирай
9. lagrima - Чудесно е!Животът е кратък и за това ...
29.08.2009 01:12
Чудесно е!Животът е кратък и за това използвам всеки момент,в който искам да кажя на някого,че го обичам,да му го кажя.Много е странен погледа ,с който ме поглждат-сякъш е престъпление.Става дума за приятелите ми...Не сме свикнали да го казваме или да го чуваме това обичам те,а толкова стопля сърцето и душата.
цитирай
10. enige - Toлкова млада,
30.08.2009 00:29
а вече си го разбрала! Това основно нещо-обичта.
Можеш да сътвориш живота си толкова щастлив, колкото си го пожелаеш!
цитирай
11. mamas - Много хубаво и точно е казано всичко.
30.08.2009 20:06
Всеки има право и заслужава да бъде обичан.
Не всеки обаче знае как да изрази обичта си...
цитирай
12. анонимен - Всеки ден ми казват че ме харесват и ...
31.08.2009 18:44
Всеки ден ми казват че ме харесват и вярват в мен и аз правя същото - много полезни позитивни послания :-))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: dusha
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3545218
Постинги: 417
Коментари: 2878
Гласове: 16250
Спечели и ти от своя блог!