Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.08.2009 17:11 - Това мрачно и студено място.. Болницата!
Автор: dusha Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2953 Коментари: 11 Гласове:
2

Последна промяна: 21.08.2009 17:12


Има едно място, което мразя от дъното на душата си. Място, което всява страх и студенина в мен. Място, което не пожелавам на никой да посещава, но за съжаление рано или късно всеки прекрачва прага му.. Болницата.. Звучи ужасяващо! Още с влизането усещаш миризмата на болка, страдания и може би надежда, че всичко ще е наред.. Сърцето ти се свива. Още по-гадно е, че не си сам. Ако беше само ти, щеше да обвиниш съдбата защо точно на теб се случва, с какво си го заслужил и т.н. Но не, не си сам, не се случва само на теб. Заобиколен си от хиляди хора.. Малки деца, възрастни хора.. Всички са замислени и тъжни.. Всеки чака своя ред.. Не знам как лекарите се справят, как издържат.. Това е ужасна професия според мен. Това по цял ден да си сред болни, да се срещаш с болките им, да им причиняваш още по-голяма болка, ръцете ти да се цапат с тяхната кръв.. Направо нямам думи. Чак съжалявам, че хиляди пъти съм ги упреквала, че нищо не става от тях, че не си вършат работата, а вземат много пари.. Е, наистина има много некадърни лекари, но има и добри и способни!
Не го бях посещавала скоро това мрачно и студено място. Но ми се наложи. Влязох една, а излязох съвсем друга.. Т.е. пак съм си същата, но това, което преживях някак заслепи щастието ми от последните дни. Сега съм една такава умислена, изморена, отчаяна и ужасно изглеждаща.. Не толкова заради болката, която усещам, а защото се чувствам безпомощно. Болката някак я търпя, но това, че не мога да правя нищо и да отида никъде направо ме убива.. Прекована в леглото като труп. А като си представя онези кървища и частици от мен в приборите на доктора направо ми става лошо.. Не трябваше да гледам! Една толкова "малка" манипулация-операция, а така да боли.. Да, знам, за добро е и скоро ще се оправя.. Няма да ме боли, раната ще заздравее, ще имам сили и ще мога да стъпвам на краката си.. Но до тогава ще се измъча малко, посещавайки онова мрачно и студено място, за да ми направят превръзка.. А после ще лежа с часове в леглото си, някак забравена от близки и приятели.. Но какво да се прави, не може на никой да се сърдиш, животът е такъв!

 

 



Тагове:   студено,   болница,   болка,   Мрачно,


Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

1. vselena777 - милата.....
21.08.2009 17:48
точно тези моменти трябва да ни правят по-силни и по-радващи с ена всеки миг от дадения ни кат дар живот, да се наслаждаваме на хората-познати и не познати, птичките, цветята-зрението, уханието, на това че сме живи и че сме тук...
цитирай
2. dusha - ...
21.08.2009 17:52
vselena777 написа:
точно тези моменти трябва да ни правят по-силни и по-радващи с ена всеки миг от дадения ни кат дар живот, да се наслаждаваме на хората-познати и не познати, птичките, цветята-зрението, уханието, на това че сме живи и че сме тук...

Aз им се радвам, но някак болката е заслепила сетивата ми, а и затворена между 4 стени трудно мога да се радвам на дребните неща! Но иначе да, оценявам, че съм жива и че съм тук и знам, че скоро всичко ще е ОК!
цитирай
3. neptunche - ама
21.08.2009 17:55
колко е тематично и познато :(
Радвай се, че вече е минало. Ще се оправиш.
Мразя болници... Но понякога се налага да ги изтърпим, тр. да бъдем силни и после ще можем да оценяваме много по-добре това, което имаме и здравето и нормалния си живот. :) Стискам ти палци!
цитирай
4. dusha - :)
21.08.2009 18:00
Благодаря, neptunche, ще бъда силна! Все пак моята болка сравнение с болката на други хора е минимална и дори не трябва да я повдигам на въпрос.. И все пак- добре, че ги има болниците!
цитирай
5. vselena777 - за някои от докторите
21.08.2009 18:02
това да помогат е в целия им живот, но за съжаление те са доста малко-както и кадърните......

на 4-те стени те разбирам- гадно е..., но катос е замисля, за слепите, за инвалидите.....наструхвам и с техните "ГОЛЕМИ ПЕНСИИ".....150-200лв на месец...някои си купуват обувки за толкова....
цитирай
6. dusha - ...
21.08.2009 18:07
vselena777 написа:
.но като се замисля, за слепите, за инвалидите.....наструхвам и с техните "ГОЛЕМИ ПЕНСИИ".....150-200лв на месец...някои си купуват обувки за толкова....

И аз затова си мислех днес... "Горките хора, как ли живеят". Аз само за няколко дена ще съм така, а те.. цял живот.. ужасно е! Може би точно тази мисъл ме кара да бъда силна и благодарна, че животът ми е хубав, че съм жива и здрава.. Жалко, че първо трябва да изживеем нещо, за да почувстваме болката и на околните..
цитирай
7. vselena777 - даааааа
21.08.2009 18:12
и за това ти го пиша - да си силна,,,,хората около на симат нужда от нас, от нашата усмивка, да им кажем и покажем,че ги обичаме и че държим на тях - това е животът - взаимоотношенията между хората :))) бързо оздравяване, мила ми ДУШИЦЕ>>>
цитирай
8. lagrima - няма да си забравена..
21.08.2009 19:59
силните хора не се забравят лесно.Бързо оздравяване и от мен.Усмихни се
цитирай
9. valer1961 - първата...
22.08.2009 21:22
Великия Лао Дзъ ни е завещал една простичка истина,
че и най-дългия път започва от малката стъпчица,зато-
ва не се отчайвай и направи своята малка стъпчица
към завръщането ти на дългия път на собственото си
щастие...пожелавам ти го от душа и сърце,и добре
дошла отново-не си забравена...
цитирай
10. chocolatte - hey :(
24.08.2009 19:49
opravqi se, nali! Opravqi se! Stiskam ti placi, mila!
цитирай
11. georgievvv - dusha SSS
07.03.2013 04:55
I vse pak e istina :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: dusha
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3545158
Постинги: 417
Коментари: 2878
Гласове: 16250
Спечели и ти от своя блог!