Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.08.2009 13:09 - Сродните души
Автор: dusha Категория: Лични дневници   
Прочетен: 3745 Коментари: 8 Гласове:
8



Дали всеки от нас има свой близнак по душа? Дали наистина съществуват сродните души? Наистина ли можем да намерим липсващото пърченце пъзел? Съществува ли изобщо истинската любов? Останала съм с впечатлението, че хората са заедно по навик.. В повечето случаи са с някой само, за да не бъдат сами. Някак я няма взаимствеността. Единият обича (или си мисли, че обича), а другият позволява да бъде обичан. Няма искри в очите, тръпката изчезва бързо.. След това се появяват недоразуменията и скандалите..
Повечето търсят любовта по някакви критерии- външност, финансово положение, забравяйки най-важното, че това е преходно. А и сродната душа не може да я намериш във външността на един човек.. Същността на един човек е много по-различна от тази, която възприемат хората.. А за да достигнеш до истинската същност на един човек и за да надникнеш в душата му трябва да имаш правилния ключ.. А ключът е само един, ключалката също.. Може би всичко е късмет.
Някой успяват да срещнат своята половинка и наистина са щастливи, а другите просто се залъгват.. Знам ли, може би е нужен някакъв подход, за да попаднеш на точния човек.. Защото ако тръгнеш с първия срещнат, който те е харесал това не е истинска любов, а някаква случайност.. Търсил си взаимност все едно от кого и си я получил..
Любов от пръв поглед няма. Има привличане от пръв поглед, но не и любов. А привличането понякога е толкова силно, че те заслепява и смяташ, че всичко е идеално.. Но не, любовта идва след време, любовта идва след изпитанията, любовта идва след жертвите, любовта идва, когато държиш правилния ключ, любовта идва, когато с някой се разбираш само с поглед и думите са излишни, а скандалите недопустими.. Любовта идва, когато си готов да жертваш и дадеш всичко само за нея.
Всеки един човек е изпитвал любов, но не всеки е намирал сродната душа.. Аз поне не съм.. Ако бях я намерила сега щях да съм с нея.. Аз съм от другия вариант- този, който позволява да бъде обичан или пък обича, без да получава взаимност, колкото да не бъде сам.. Но искам някой ден и аз да намеря моята сродна душа, знам, че я има някъде там по света.. Само дано не се разминем докато аз бъда с неподходящата душа..



Тагове:   сродна душа,


Гласувай:
8



Следващ постинг
Предишен постинг

1. miaa - Поздрави за прекрасното есе...
06.08.2009 13:21
Има неща, които нямат обяснение..сродните души съществуват и е хубаво в този живот да се срещнат..но понякога любовта им е подложена на много изпитания.. въпросът е да не се откажеш и да ги преодолееш ..това , което ти е писано, не можеш да го избегнеш..Пожелавам ти от сърце да срещнеш твоята половинка..Хубав ден.
цитирай
2. анонимен - Мила душчке
06.08.2009 13:51
сродни души съществуват, не винаги са от различен пол и не винаги става въпрос за любов. Ето напрамер аз откривам в теб моята сродна душа- не веднъж съм ти казвала, че всичко което пишеш все едно аз съм го писала. Сродна душа открих и в един приятел от нета - оказа се че сме астрални близнаци :) - година, дата , час на раждане - всичко съвпада. Обичаме едни и същи неща, мразим други едни и същи. Но това е сродна приятелска душа. А за ЛЮБОВТА - там още не съм я открила. Все пак - нали знаеш противополжностите се привличат - а от протовоположностите идват разногласията. Така че незнам дали ще срещна сродана душа в любовта.
Все пак не спирам да се надявам.
Желая ти и на теб прекрасна любов с твоята половинка , където и да е тя , когато и да се появи
Усмихнат ден.
цитирай
3. vselena777 - 2 прекрасни коментара :)))
06.08.2009 17:35
Баба ми веднъж, коментирайки някакъв филм, ми каза: Любовта, това е грижа.
И като се замислиш - обичаш детето си- грижиш се за него, обичаш половинката грижиш се, родителите - пак, приятелите пак...искаш с нещо да ги зарадваш, да помогнеш, когато имат проблеми.
Сродната душа не е задължително да се обичат, както мъж и жена - те просто се разбират без думи.Пък и нека се замислим над думата СРОДНА
сродена с твоята или от втоя род подобен....
цитирай
4. анонимен - много хубаво
06.08.2009 20:45
и точно казано. Пожелавам ви да си намерите сродната душа, защото знаете какво търсите. Успех!
цитирай
5. анонимен - LsyLTpfSondCucYF
25.05.2011 18:25
ZPSRe0 , [url=http://qlhctbochtim.com/]qlhctbochtim[/url], [link=http://xdibahiynggp.com/]xdibahiynggp[/link], http://xvopzpkfrbdj.com/
цитирай
6. анонимен - xMOUtLFFeFBOYwbg
28.05.2011 12:18
j07pmJ <a href="http://vzcgeacolmbt.com/">vzcgeacolmbt</a>
цитирай
7. анонимен - fsBpIpIjUmN
31.05.2011 15:54
ZyE5yh , [url=http://xkifogtdstnc.com/]xkifogtdstnc[/url], [link=http://cfvtcloiepmf.com/]cfvtcloiepmf[/link], http://xzrjfihqbmvm.com/
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: dusha
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3540511
Постинги: 417
Коментари: 2878
Гласове: 16250
Спечели и ти от своя блог!