Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.06.2009 22:53 - Ядове
Автор: dusha Категория: Лични дневници   
Прочетен: 898 Коментари: 1 Гласове:
0



Днес беше от онези дни, които може да поставиш в графа "Най-ужасни". Само ядове.. Но можеше да бъде и по-зле така че майната му, вече е минало.. един гаден спомен.
Знам си аз, че не трябва да си правя планове и най-вече, че не трябва да вярвам на обещания ако ще и тези обещания да са от някой много високостоящ! Пф, егати несериозните хора има по света! Обещават едно, правят друго, гледат си интересите, а че някой в същия момент губи заради тях не ги интересува!
А другото- хм, пак си го знаех, но го наруших.. Така става като се качваш в коли при не толкова добри шофьори, още повече шофьорът ако е жена! Нещата мисля, че са ясни.. Без малко катастрофите в живота ми да станат повечко! Една ми стига, още е в съзнанието ми, още ме е страх, когато пътувам и все си мисля най-лошото.. и днес без малко да стане...
Понякога си мисля, че имам добър ангел пазител- все някакви кофти ситуации, но излизам от тях невредима! Може би силната вяра ми помага! Дано и занапред да е така! Така че стига съм се ядосвала на днешния ден, мога само да благодаря, че въпреки всичко нещата сега са добре и пак съм пред любимия си компютър..



Гласувай:
0



1. viki11 - Няма лошо хората да си гледат инт...
04.07.2009 18:54
Няма лошо хората да си гледат интересите. Лошото е, да вредят на интересите на другите съзнателно или поради пасивност.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: dusha
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3547259
Постинги: 417
Коментари: 2878
Гласове: 16250
Спечели и ти от своя блог!