Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.06.2009 19:51 - Изпитанията на любовта
Автор: dusha Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1778 Коментари: 5 Гласове:
0



Нещо не ми харесва.. Нещата не са както трябва и както ми се иска да бъдат. Още от самото начало бяха такива, но не им обръщах такова внимание и гледах по-розово на нещата.. Може би любовта ме беше заслепила, а сега гледам по-реално на нещата..
Явно не мога да приема, че той наистина е такъв. Само гадая и се измъчвам защо нещата са така?! От една страна получавам много, а от друга малко. Знам, че нещата не могат да бъдат идеални и всичко да е наред, но в определени мигове ми става тъжно..
Знам, че държи на мен, че ме обича, но чувствам някаква празнота. Запозна ме с приятелите си, с колегите си, с майка си.. А това никак не е малко. Особено думите на майка му: "Много съм слушала за теб". И аз го запознах с моите приятели. Всички казват, че е много мил, добър, че си личи от далеко, че ме обича и да го пазя. Да, определено е много мило същество и е по-различен от останалите. И аз го обичам, но от време на време нещо ми тежи.. Дали, че се караме от време на време- т.е., че си пада по-изнервен.. някак изпитвам страх. Да, никога не си е изкарал яда на мен, никога не ме е нагрубил и наранил, но след време може да започне да си го изкарва на мен. Но не това е проблемът. Изкарвала съм доста прекрасни дни с него. Дори странно защо, когато съм с него никога не се е появила и частичка съмнение или въпрос.. Но когато сме разделени и далеко един от друг започвам да си задавам въпроси: "Той наистина ли ме обича? А аз обичам ли го? С него ли искам да бъда цял живот и т.н."
Не виждам какво повече мога да искам от него. Не мисля, че ще намеря по-добър от него.. Дълго време го търсих и съм щастлива, че го открих, не виждам защо да развалям щастието си. Иска ми се само, когато съм далеко от него да се сеща по-често за мен..
Ето сега сме разделени.. И цяло лято ще бъде така- всеки по своя роден град. Ще се виждаме, но рядко.. Чатим от време на време, когато се засечем и толкова. Нито ми се обажда, нито ми праща смси.. Именно това ми тежи. Знам, че мрази да говори по телефона, но все пак.. Явно вече ме е приел като нещо сигурно, което не може да изгуби, а не е точно така..
Може грешката да е в мен.. може би не му давам достатъчно любов или не съм заслужила вниманието му. Когато повдигна тази тема на въпрос той казва, че говоря глупости и не е така, да не го мисля.. Но не мога да не го мисля. Искам сигурност! Не, че някакви смси дават сигурност. Може да ти пращат по 100 да ден с думите "Обичам те, ти си всичко за мен", а в същото време да ти изневеряват. По-важно е какво чувства със сърцето си и какво прави, когато съм далеко от него.. А аз му вярвам.. Знам, че съм вътре в сърцето му, в мислите му и че държи на мен, но.. и аз не знам в определени мигове какво ме притеснява!?




Гласувай:
0



1. анонимен - познато. . . . може и да е излишна р...
20.06.2009 20:03
познато....може и да е излишна ревност, но не пренебрегвай усещанията си- те са пътят към интуицията и истината
цитирай
2. cocolina - когато някой мисли за някого
20.06.2009 20:04
тогава иска да бъде с него. Или да му се обади, за да го чуе. Не си ти кривата. Вероятно човекът не е подходящият. Не се коси. Просто не преставай да търсиш. Ако вярваш достатъчно силно, ще го срещнеш. Извини ме че не ти казвам това което искаш да чуеш-но отстрани, когато ни съобщаваш факти, нещата могат да се видят по-ясно. Мисля че си емоционална, любвеобилна и раздаваща се. Такива хора са по-уязвими. Няма лошо, но не анализирай толкова много, а просто потърси верния човек. Поздрави!!!!И лека и прияна вечер!
цитирай
3. dusha - bogoizbrania,
20.06.2009 21:33
радвам се, че моя блог те е накарал да се обаждаш по-често на жена си и да пишеш смси. Не е кой знае какво, но е един мил жест, който може да зарадва човека, а при липсата му да го натъжи
цитирай
4. анонимен - prosto pogovorete. . . badi iskrena ...
20.06.2009 21:33
prosto pogovorete... badi iskrena do krai s nego
цитирай
5. viki11 - Ако те зареже, няма да загуби много. ...
04.07.2009 18:57
Ако те зареже, няма да загуби много. Дано го усеща.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: dusha
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3540777
Постинги: 417
Коментари: 2878
Гласове: 16250
Спечели и ти от своя блог!