Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.06.2009 22:19 - За миг всичко рухна
Автор: dusha Категория: Лични дневници   
Прочетен: 3718 Коментари: 13 Гласове:
0

Последна промяна: 05.06.2009 22:27

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

В един от най-щастливо прекараните ми дни с него всичко рухна пред очите ми за секунди,  причерня ми, сякаш някой заби нож в сърцето ми, не можех да повярвам.. Точно той.. Заболя ме толкова много. Искаше ми се да скрия мъката си и да замълча, но не можах.. Още с влизането в стаята ме попита: "Какво има? Сълзи ли виждам в очите ти?" Замълчах. Заплаках. Споменах само, че съм разбрала нещо за него и съм много разочарована, но нищо конкретно.. А той се чудеше къде е сгрешил и ме молеше да му кажа.. Не ми беше до обяснения, вече нищо нямаше значение.. Не спирах да плача..
А как се стигна до тук и какво всъщност разбрах.. Ами беше един прекрасен ден. Още от 8.30 сутринта бяхме заедно- разхождахме се, пихме кафе, запознах го със сестра ми, обикаляхме по магазините, а когато се изморихме отидохме у тях. Той влезе да си вземе душ, а аз останах в стаята му. Беше ми скучно, телефонът му беше до мен.. незнайно какво ме накара да го взема и да погледна съобщенията му. Никога не съм навлизала в личното пространство на някой, но сега сякаш усещах, че има нещо.. Не съм имала и грам съмнение, имам му пълно доверие, по-скоро исках да видя дали си пази смсите, които му пращам и да прочета какви глупости съм му писала.. И що да видя- смс от бившата му. Причерня ми. И не тя му е писала първа, а той.. И то не нещо от типа "здравей, как си", а я е затрупал с хиляди комплименти и мили думи.. Да, той си е мил, но мислех, че само с мен, а не и с другите.. Прочетох и един негов изходящ смс насочен към съвсем друга.. И той доста цветущ.. Заболя ме ужасно много. Поплаках си около час-два, след това обсъдихме проблема, т.е. обясних му защо всъщност плача. А той ми обясни, че тази му била като сестричка, просто приятелка и т.н. Да, бе! Казах му, че тези вече съм ги чувала и от този, от които съм ги чувала вече живее на семейни начала със "сестричката".. Не му стана приятно, че го сравнявам с другите идиоти и ако съм му нямала доверие, то значи всичко между нас било приключило и нямало за какво вече да говорим.. Да съм си помислела няколко дена дали искам да бъдем заедно.. Аз му казах, че няма какво да мисля- искам да бъда с него. Незнайно как, но все пак нещата между нас са както преди.. Не мога да кажа, че нещо се е променило.. След тази кофти случка имахме и приятни моменти. Не мога да кажа, че му нямам доверие, по-скоро аз реагирах доста рязко и от нищо направих нещо.. Все едно аз съм светица.. Ами и аз си пиша с бившия понякога, както и с разни други, но това не ми пречи да го обичам и нищо лошо не съм направила зад гърба му. Надявам се и той така и връзката ни да продължи и за в бъдеще, защото аз определено го обичам!
Изводът е, че колкото по-малко знаеш за един човек, толкова по-добре! Ако не беше това мое любопитство нямаше да има сълзи и болка..




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. dusha - ..
05.06.2009 22:31
да, никой не съм наричала идиот, щом съм била с някой, независимо колко и какво ми е причинил не мога да го нарека така! Това бяха неговите думи "Значи така, мислиш, че аз съм като другите идиоти"
цитирай
2. анонимен - Няма място за сълзи и болка
05.06.2009 22:48
Ревността е черно порочно чувство . В случая ти си се покзала под нивото си да му следиш личните контакти и да страдаш . Не можеш да ограничиш в името на собствената си любов към даден човек ,неговите лични бивши и бъдещи чувства към околните .Това е навлизане в личното пространство на емоции и чувства на индивида . Ако беше скандинавец ,щеше да те изгледа с презрение ,а можеше и да те съди за действието ти скришом да го унижаваш ,като следиш контактите му . Аз разбира се съм на твоя страна ,че трябва искренност в отношенията ,но да не забравяме и личните права на индивида ,които законът на север подкрепя . Никой не е длъжен да бъде роб на любов ,нито преследван в контактите си !
Според мен тоя човек не е за теб ! Сега реакцията му ще включи предпазливост и страх ,което не е в съставката на истинската любов между мъжа и жената ! Поздрави и с искренни пожелания чупирай го !“,)))
цитирай
3. orle - Нещата между вас вече не са както ...
05.06.2009 23:46
Нещата между вас вече не са както преди! Остава съмнението и излъганото доверие..., както сама казваш и ти не си светица - какво... един друг си мигате влюбено до като си ковете пироните в ковчета на връзката ви зад гърба на другия...?
цитирай
4. borjanmljakov - Изглежда живеете в умерен промискуитет
06.06.2009 00:41
и имате съмнителен морал.
цитирай
5. анонимен - ade pyk vie....
06.06.2009 08:12
vie jenite se mislite za mnogo precakani , a ne vijdate i ne precenqvate koko ni naranqvate ponqkoga . vie ste tezi koito izneverqvate i ni karate da se 4ustvame vinovni. tova 4e otvreme-navreme tursim uteha drugade e za6toto ni e umruznalo ot va6ite igri4ki... ednotipni ste i ste predskazuemi... ne ni mislete za typi a se zamislete ako mojete do tam da mislite.... nie vinagi tyrsim zamestitel..... vie tyrsite.....------- i posle nie sme vinovni. ami ne ste pravi jeni4ki sladki. ne po tozi na4in..........
цитирай
6. milamam - Прочела си съобщенията - ок. Нау...
06.06.2009 09:06
Прочела си съобщенията - ок.
Научила си неща, които не е "трябвало" или кой знае?
Получила си обясненията му, такива, каквито е трябвало да бъдат, за да продължите...
Защо, обаче ми се струва, че си си завряла главата в пясъка и се самозаблуждаваш?
...Каза ми - да си помисля дали бих искала да бъда с него...
Защо ли ми звучи доста грубо? Или някак си надменно, или по-скоро - безлюбовно (май няма такава дума)...
Това са си мои разсъждения, относно това, което си написала и нещо ме гложди, че нещата не са наред...
Дано не съм права!
Поздрави!
цитирай
7. vesistefanova73 - Любопитството убило котката...
06.06.2009 09:56
Направила си нещо, което не е трябвало да правиш в никакъв случай. Прецакала си се, той също се чувства прецакан, връзката ви също се е попрецакала...Със сигурност са те учили НИКОГА да не четеш чужда кореспонденция...Сега вече знаеш защо...Някой уроци ги плащаме скъпо.
цитирай
8. henzelski - Според мен,
06.06.2009 10:43
това е разказ и съветите към автора са неуместни...;)
цитирай
9. dusha - henzelski,
06.06.2009 10:57
де да беше разказ.. това е истина, не го пожелавам на никой, защото определено беше болезнено, а за съвети- не искам от никой такива.
цитирай
10. henzelski - Ами
06.06.2009 13:51
написала си го като разказ, Dusha. Напиши още един и ще е по-малко болезнено. Може би...
цитирай
11. dusha - bogoizbrania,
06.06.2009 22:08
да се надяваме, че няма да попадне там, защото прекалено много го обичам!
цитирай
12. nadezda - Остави го на свобода!Ако някога си ...
15.06.2009 23:43
Остави го на свобода!Ако някога си тръгне и не се върне,значи никога не е бил при теб и не си струва да съжаляваш ! Ако е с теб, какъв е смисъла да се тревожиш! Ако един мъж е с една жена от лицемерие, или си има друга,той дълго нямя да се задържи с теб!Щом още е с теб...Не си мисли лоши работи, човек привлича това от което най-много се страхува!
Поздрави!
цитирай
13. cocolina - нещо не ми харесва
20.06.2009 15:53
в тия отношения.И това не е твоето отношение...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: dusha
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3552020
Постинги: 417
Коментари: 2878
Гласове: 16250
Спечели и ти от своя блог!