Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
31.05.2009 00:07 - Той
Автор: dusha Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1356 Коментари: 2 Гласове:
0



Май в блога пиша само за отрицателни неща.. Когато съм ядосана, тъжна, наранена.. Общо взето ми е като кошче за душевни отпадъци- споделям мъките си.. Изкарвам се едва ли не много изстрадала и че все на мен не ми върви.. А не е точно така.. Особено отностно любовта. Последните ми теми са доста- как да кажа- черногледи. Той е скучен, той е изнервен, караме се много често и какви ли не още гадни работи. Чудя се как веднъж не казах нещо наистина хубаво за него. А то определено хубавите неща са много повече. Получава се така, защото когато съм му ядосана за нещо пиша, а хубавите мигове ги спестявам за себе си :)
Могат да се кажат наистина много хубави неща за него и съм щастлива, че вече половин година сме заедно. Да, имахме и леко кофти моменти с излишните караници, но вече е само лош спомен и се надявам да не се повтори. Бях и доста недоверчива.. един вид беше в изпитателен срок, нормално да си задам разни въпроси, да имам съмнения и т.н. Но сега го опознах по-добре и трябва да съм благодарна, че го имам и да си го пазя! Той е всичко, което имам..



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. metaphor - и го пази да си остане всичко. .
01.06.2009 23:01
и го пази да си остане всичко..
цитирай
2. viki11 - Имаш само един проблем, но голям. Че ...
20.06.2009 20:33
Имаш само един проблем, но голям. Че той е всичко, което имаш. Бедничка си.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: dusha
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3534966
Постинги: 417
Коментари: 2878
Гласове: 16250
Спечели и ти от своя блог!