Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.05.2009 22:49 - Винаги има изход
Автор: dusha Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1071 Коментари: 1 Гласове:
0



Колко много спомени и мисли изплуват от съзнанието ми, когато вървя по старите улички на моя роден град.. Колко много пъти съм минавала по този "маршрут". . Толкова е тихо и красиво, въздухът е свеж и чист, всичко е толкова истинско.. Някакви хора ми се усмихват и ме поздравяват, а аз се чудя кои са.. Други пък не могат да ме познаят.. Казват, че съм се променила, била съм пораснала много, била съм се разхубавила и т.н.
Досега не бях изпитвала тази любов- към родното място. А сега всичко ми е толкова мило и скъпо.. Точно тук съм направила първите си крачки, изрекла съм първите си думи, тук за първи път разбрах какво е обич и омраза, тук хиляди пъти съм се смяла и не по-малко плакала.. Тук е целият ми живот.. Досега бях на кафе с едни стари приятелки.. Толкова хубаво беше преди няколко години, когато бяхме ученички.. Толкова хубави мигове имаме, а сега останаха само спомените... А по-лошото е, че нищо няма да се върне.. Всеки е тръгнал по своя път. Едната чака бебче и започва напълно нов живот..
Пих сок на Queens и на капачката пишеше "Винаги има изход", много ми харесаха тези думи и реших да си запазя тази капачка и да си я нося в чантата винаги с мен. Когато имам кофти момент да я поглеждам и да се сещам, че и друг път съм имала трудни моменти, но съм се справяла, защото определено винаги има изход..




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. elektraotkosmosa - напълно съм съгласна с това,
23.05.2009 01:33
че винаги има изход,просто трябва да го потърсиш.А относно постинга ти,знаеш ли,чета нещо,което много пъти съм изживяла,но не съм написала.В такива моменти сърцето ми се обръща,и се опитвам да си се представя като дете,и моментите,които си спомням от тогава(като по филмите,те ми вдъхновиха тая идея :) и се получава от части).Хем щастливи,хем болезнени моменти.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: dusha
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3547969
Постинги: 417
Коментари: 2878
Гласове: 16250
Спечели и ти от своя блог!