Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.05.2009 15:46 - писна ми
Автор: dusha Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2402 Коментари: 8 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Идва ми да започна да хвърлям и троша всичко около мен, но уви- избива ме само на сълзи!!! Писна ми! Чудя се откъде го вадя това търпение, тази наивност и тази надежда, че всичко ще се подреди, че всичко ще бъде както преди...
Всеки път е едно и също.. Скандали, сълзи, временно сдобряване, отново скандали и сълзи.. И всичко се повтаря до безкрайност.. Сякаш е толкова трудно да кажеш КРАЙ! Заслужава ли си всичко това? Каква любов е това? Ако беше някой друг отдавна да е сложил край на тази безсмислица..
Но явно и двамата сме мазохисти.. Той се изнервя, аз плача.. И на двамата ни е гадно, но тъпчем на едно и също място и няма изход от тази дупка, в която така и не разбрах как паднахме!
Сякаш ако се разделим животът ще свърши..
Вече не знам какво искам и какво да мисля..
В началото всичко беше толкова красиво, а сега.. само ядове и сълзи..
Много лесно знам как да си реша проблема, но все пак мисля и за него.. За това, че и на него му е гадно и не искам да му забивам нож в гърба! Не искам да правя грешни стъпки.. и да усложнявам нещата.. явно мъчението ще продължи още..
Толкова ми е криво и болно..........
Защо все на мен?! Явно грешката ми е, че не си премълчавам нещата, а ги казвам.. прекалено съм директна, искрена и коректна, но това се разбира по друг начин! А и истината определено боли най-много! Явно ако искаш отношенията ти с някой да са добри трябва да го лъжеш, да играеш роли в името на добрите ви отношения! Да ама не! При мене не става! Не мога на черното да кажа бяло или ако не ми е добре да се преструвам, че ми е!









Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - there is no soulmate!
05.05.2009 16:17
http://www.youtube.com/watch?v=-VTAZ6SnwbI
цитирай
2. ninaantonova - Защо не пробваш...
05.05.2009 17:18
Да се разделите за известно време (не завинаги, естествено), просто всеки да поживее без другия, за да видите, дали имате нужда един от друг, или не. Това състояние е много мъчително. Колко би могла да изкараш още? Спореуд мен живота и на двамата се усложняма повече като няма яснота. Извинявай, може би няма да ти хареса коментара ми, но си позволих да го напиша. Желая ти добри дни напред. :)
цитирай
3. dusha - ..
05.05.2009 17:26
ами ние не сме постоянно заедно. т.е. от време на време се налага да се разделим за известен период от време и точно тогава се появяват проблемите и скандалите..
цитирай
4. анонимен - хаха.....Крис Рок е голям
05.05.2009 17:57
хаха.....Крис Рок е голям
цитирай
5. анонимен - душа, краят е възможност за едно ...
05.05.2009 18:07
душа,краят е възможност за едно ново на4ало
цитирай
6. анонимен - аз съм така с любовника си...
05.05.2009 18:07
влагам толкова искрени чувства...и вечно съм между ада и рая...
цитирай
7. cecka1504 - Да кажеш "край" не е т...
05.05.2009 18:15
Да кажеш "край" не е трудно. Трудно е да го направиш. Ако се разделите, животът няма да свърши, естествено. Няма незаменими герои. Реши за себе си как ще е най-добре.
Успех и късмет!
цитирай
8. libola - Не се отказвай!
06.05.2009 22:57
Тези моменти ще преминат, стига да не се вглъбявате толкова в дребните проблеми...Казвам го, защото аз преминах през подобен период, след което е прекрасно:))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: dusha
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3545032
Постинги: 417
Коментари: 2878
Гласове: 16250
Спечели и ти от своя блог!