Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.05.2009 21:12 - Любовта си отива
Автор: dusha Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2653 Коментари: 7 Гласове:
0

Последна промяна: 02.05.2009 21:22


Явно не ми върви в любовта и това е! Една връзка, втора връзка и все нищо не се получава.. Сигурно в мен е причината. Първите 5 месеца нещата са идеални и красиви, но след 5-тия всичко се променя. И до ден днешен се чудя какво стана с предишната ми връзка.. толкова много го обичах, а изведнъж нещо в мен се пречупи и чувствата ми изчезнаха. Някак ми омръзна, а и тогава бях жадна за живот и за нови емоции, не бях на неговата вълна "семейство и деца" и го оставих да си търси щастието другаде. Всъщност докато аз плачех, че вече не го обичам, а още искам да съм с него и всичко да е както преди той ми изневери и ме замени с друга. Явно не бяхме един за друг, явно така ни е било писано..
После се полутах малко, след това известно време бях сама и много исках отново да срещна любовта. Бях си обещала, че ако отново срещна любовта ще направя всичко възможно да я запазя за винаги. Е, намерих я. Бях щастлива, началото беше красиво, както началото на всяка любов.. Но ето, че настъпи критичния 5-ти месец и нещата не са така както бяха през първия и втория месец.. Започнах да си задавам въпроса той ли е любовта, която цял живот търся? Обичам ли го наистина? За обич спор няма- обичам го, свикнах с него, но някак нещата не са така както ми се искаха.. Прекалено е студен и скучен като човек.. Да, казва ми всеки ден, че ме обича, но това не ми е достатъчно, защото по никакъв начин не ми го показва.. Имам чувството, че ако не се сетя да му се обадя да питам дали ще се видим той няма да ме потърси изобщо.. Ако му напиша смс ще ми отговори, но сам да се сети- рядко, да не кажа никога. Повече мисли за работата си и задълженията си отколкото за мен. На по различно място от стаята му и няколко близки заведения не сме ходили. На 8-ми март дори не ми честити празника, на 14-ти февруари не бяхме заедно.. 5 месеца сме заедно, а дори и едно извяхнало цвете не се сети да ми подари. Не, че ми трябва, но е важен жеста. Имам чувството, че получавам по-голямо внимание от колегата си, отколкото от него.. Когато вървя с колегата си винаги ще намери откъде да откъсне някой цветенце и да ми го подари, ще се сети да прати смс да ме пита нещо или пък ще ми се обади.. Имам чувството, че той се сеща повече за мен отколкото моя приятел.. Да, от самото начало знаех, че приятелят ми е такъв- не е романтичен, не помни дати и празници, мрази да говори по телефона и разни такива.. Аз си казах ОК, това да е проблемът, но понякога ми става леко криво.. Някой сега ще каже, че сигурно ме използва и е с мен само заради секса. Ами не е така, дори прекалено рядко правим секс. Знам, че ме обича и че има чувства към мен. Не мога да се оплача, държи се мило и усещам обичта в очите му. Но има друг проблем, който ме притеснява. Прекалено е изнервен. Да, не си го изкарва на мен, но след време може да започне..
А и напоследък много започнахме да се караме, за дребни неща, ей така без причина, все спорим и се заяждаме един с друг. След това се сдобряваме. А след това отново започва със споровете и скандалите.. Все ме разбира погрешно, все си въобразява някакви неща.. Преди 2 дена се скарахме доста повече от обикновеното, аз му споделих какво ми тежи, а той си помисли, че искам да го разкарам и да си търся някой без недостатъци.. А изобщо не беше така.. Но и не знам дали връзката ни има смисъл да продължи.. До кога ще продължаваме да се караме и сдобряваме? Явно и с него не сме един за друг.. Жалко, искаше ми се тази любов да е по-красива и по-трайна, но не се получи :(




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. jazzgroove - От това, което чета по нищо неличи да ...
02.05.2009 21:52
От това,което чета по нищо неличи да те обича(без да се обиждаш)По-добре прекрати тези отношения,които и без това не те правят щастлива.И престани да търсиш и да се питаш за всеки срещат това ли е ТОЙ.Любовтта идва,когато най-малко я чакваш и търсиш(клише,но факт),а когато се появи бъди сигурна,че ще разбереш,че е истинска.А защо просто не се огледаш около себе си-тя може и да е там и да чака да й обърнеш внимание(визирам колегата.кой знае)Успех!
цитирай
2. анонимен - Аз напълно подкрепям мнението на jazzgroove
02.05.2009 22:04
Вярно е, че любовта те връхлита като буря и ти сама ще усетиш кога е дошла ОНАЯ, ГОЛЯМАТА ЛЮБОВ!
цитирай
3. firefly1 - Според мен ти очакваш да намериш ...
04.05.2009 14:35
Според мен ти очакваш да намериш някакъв мъж ,който да отговаря на твоя идел за такъв. Но в живота няма хора без недостатъци,няма романтични принцове и това трябва да го разбереш. Причината 5-те месеца на всяка твоя връзка да саиделни ,а след това да се развалят е в това,че през първите месеци ,когато си била влюбена не си виждала истинската същност на въпросния мъж,защото си била заслепена, както всички влюбени. Влюбените винаги са в еуфория и за тях техния любим е свършен.,но това чувство преминава бързо и свършва като един сън,когато се събудиш виждаш ,че реалността е друга. Това,че приятелят ти не е така емоционален не значи ,че не те обича,всеки човек по различен начин изразява чувствата си. Просто спри да търсиш тази романтична и идеализирана любов ,а се наслаждавай на това,което имаш. А човек не може да твърди,че е обича някой ,ако не обожава неговите недостатъци. Приеми хората такива,каквито са! И няма връзка без проблеми и без караници- това е нещо нормално.
цитирай
4. dusha - ..
04.05.2009 18:52
ами да- те са го зарязвали, но и логично.. ако и към тях е имал същото отношение..
А защо точно на него съм казала "обичам те" и аз самата не мога да си отговоря- така съм го почувствала!
цитирай
5. dusha - ..
04.05.2009 18:53
ами да- те са го зарязвали, но и логично.. ако и към тях е имал същото отношение..
А защо точно на него съм казала "обичам те" и аз самата не мога да си отговоря- така съм го почувствала!
цитирай
6. viki02 - Спокойно, момиче,
15.05.2009 22:55
имаш напредък.
Този си го обичаш до петия месец, не като предишния. Това вече е крачка напред! Страхотна си! :)
цитирай
7. tamateunufreev - ...
30.05.2009 18:51
хъ хъ хъ .....
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: dusha
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3549354
Постинги: 417
Коментари: 2878
Гласове: 16250
Спечели и ти от своя блог!