Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.04.2009 23:04 - ....
Автор: dusha Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1070 Коментари: 1 Гласове:
0



Все по-рядко започнах да пиша тук. Конкретна причина няма. Желание имам, дори често като ми се случи нещо се сещам за блога и си казвам, че ще го запиша, но на момента нямам възможност, а след това става прекалено късно и вече други неща са на преден план. Сядам пред компютъра, искам да напиша нещо, но думите ми се губят..
Като цяло съм добре.. Времето минава неусетно бързо и започнах да се плаша малко.. Страх ме е от бъдещето. Прекалено много мисли ми се въртят в главата и доста често ме оставят нощем будна. Прекалено много мисля, а в повечето случаи нещата стават, без да ги мислиш, без да ги плануваш, нареждат се сами..
Никога не съм обичала изненадите. Винаги съм искала да знам какво ме очаква, но животът е загадъчен и никога не знаеш какво да очакваш..
А в любовно отношение.. хм, може доста да се напише по темата, но ще бъде друг път..




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. viki11 - Ооо, богоизбрания, избрания от ...
25.04.2009 09:51
Ооо, богоизбрания, избрания от Господ :) ...
това как го разбра, че си избран от Господ? ...
тази фраза претендирам да е моя от години в блога.
а някои са тук от години също... ха ха
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: dusha
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3534595
Постинги: 417
Коментари: 2878
Гласове: 16250
Спечели и ти от своя блог!