Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.03.2009 19:14 - ...
Автор: dusha Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1149 Коментари: 1 Гласове:
0



Отново съм с усмивка на лицето и най-вече спокойна! :) Оказа се, че няма проблем и всичко е наред! :) Напразни притеснения няколко дни. Всъщност не бяха напразни.. Помогнаха ми доста.. Замислих се за живота си и дали съм готова да поема отговорността.. отговор много не получих, защото до последно трепереща се молех всичко да е ОК. 
Така нареченото притеснение ми помогна най-вече да разбера какъв човек имам до себе си.. Не съм сбъркала в избора си и обичам правилния и точния човек, който заслужава любовта ми. Да, не е идеален и понякога му се ядосвам малко, но това не е проблем. По-важното е, че малко или много ме прави щастлива. Хубаво е да знаеш, че има някой, който те обича, който си мисли за теб, а още по-хубаво е, когато е споделено. 
Изкушения има, но изобщо не се потдавам на тях. Никой друг не ме интересува, само и единствено той! Надявам се връзката ни да продължи още дългооо време. След всеки изминал ден прекаран с него имам чувството, че го обичам все повече и повече.. Засега не се е появило омръзването. Като цяло добре вървят нещата.




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. firefly1 - Пожелавам ти и занапред да са така ...
27.03.2009 23:13
Пожелавам ти и занапред да са така нещата! :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: dusha
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3534815
Постинги: 417
Коментари: 2878
Гласове: 16250
Спечели и ти от своя блог!