Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.03.2009 13:31 - Любов
Автор: dusha Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2364 Коментари: 3 Гласове:
0

Последна промяна: 01.03.2009 13:35


Любовта е опиянение, любовта е страст, желание, мечта, илюзия, копнеж, лъжа.. Любовта е наркотик..
Любовта е радост и болка.. Слънчев лъч и тъмнина..
Любовта те кара да летиш, но понякога заради любовта падаш дълбоко в пропастта..
Любовта те прави щастлив, а друг път безкрайно нещастен. Любовта те кара да се чувстваш жив, а без нея ти се иска да умреш.. Любовта те прави по-добър, по-мил, по-човечен. Любовта дава смисъл на всичко останало. Любовта е красива..
Любовта е като цвете.. В началото, когато цъфне е красиво и ако се грижиш за него, то ще продължи да бъде красиво, но ако не полагаш нужните грижи ще увехне и с времето ще се изгуби.. Но понеже имаш нужда от красиво цвете, то на негово място ще посееш друго.. 
Любовта е като огъня.. Ако го поддържаш няма да угасне и ще ти е вечно топло и приятно, а ако за миг забравиш, то пламъкът бързо ще угасне.. 
Любовта е грижа. Любовта е отговорност. Любовта е всичко..
Любов-сладка и горчива.. Любов-гореща и студена.. Любов споделена и несподелена.. 
Моята любов... Моята любов е споделена. Още е в началото и следователно е красива. Определено ме прави щастлива и ми дава сили да продължа напред..
Когато виждам очите му и ме държи за ръка се чувствам прекрасно.. Когато се разделим макар и за кратко ми липсва ужасно много.. 
Понякога му се ядосвам за дребни неща, но му прощавам, защото все пак хората са различни и всеки е с характера си.. а и не искам да го променям. Нека си е такъв, какъвто го познавам сега- мил и добър. Ако трябва на един лист да напиша плюсовете и минусите, то определено ще преобладават плюсовете и най-много да събере 3-4 минуса.
От време на време се питам дали е той, дали най-накрая съм го намерила.. Иска ми се отговорът да е Да, но засега отговор не намирам.. Няма гаранция. Но определено искам него и никой друг. Връзката ни все още е под голям въпрос.. Има чувства между нас, но има други пречки, условия... Ако еди какво си стане ще бъдем заедно, а ако не стане.. не знам. Не ми се иска дори да си помислям. Един познат вчера ми каза, че след 6 месеца сигурно няма да искам да се сещам за него.. Не искам да става така.. Искам любовта ми да продължи още дългооо време. Тъкмо се опознахме и научихме за другия какво обича, какво мрази и какво го дразни, тъкмо се нагодихме да ни е добре във всяко едно отношение и.. е, дори няма да кажа думата, защото няма да я допусна да се сбъдне.. Ще сме заедно и щастливи и точка. Няма да допусна една красива любов да си отиде просто така...
Да, започнах я просто така, но сега чувствата ми са доста силни и се чувствам доста променена и то в положителна посока. Т.е. действа ми добре, чувствам се добре и всичко е ОК. Имам нужда от тази любов!




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. neptunche - :)
01.03.2009 13:32
всичко е наред!
цитирай
2. анонимен - В твоя живот
27.03.2009 08:49
има много такива красиви любови. Няма страшно.
цитирай
3. melanholiq - :]
06.04.2009 22:13
Ах любов, любов!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: dusha
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3545106
Постинги: 417
Коментари: 2878
Гласове: 16250
Спечели и ти от своя блог!