Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.02.2009 00:30 - 2 години тук
Автор: dusha Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1551 Коментари: 3 Гласове:
0

Последна промяна: 28.02.2009 22:17


Вече съм на две годинки и един месец. През тези две години преживях доста неща. Правя някакви опити за прохождане, но са все неуспешни.. Една-две крачки и падам.. Но, не се отказвам, а продължавам! Слаба съм, но се правя на силна... Понякога ме боли, но скривам сълзите си..
Скоро изрекох и първите си думички "обичам те". Не било толкова сложно да ги изречеш, но се питам защо чак сега и защо точно на този човек? Но не съжалявам! 
2 години!!! Кога мина това време??! Сякаш вчера написах първата си тема тук! Благодарна съм на corazon, че ми показа това страхотно място..
Хубавото е, че през тези 2 години нещата започнаха да се подреждат много добре! Не искам да се сещам за времето преди точно тези 2 години, защото беше ужасно..
През тези 2 години се сбъднаха желанията ми и мечтите..
Приеха ме там, където исках и животът ми значително се промени.. Нова среда, нови приятели... Доволна съм!
Срещнах и голямата си любов. Бях много щастлива близо 7 месеца, една идеална и незабравима връзка със страхотен човек, но за мое голямо съжаление се разделихме.. Може пък да е било за добро!
Доста тежко приех раздялата ни. Доста сълзи пролях.. Доста се промених.. Тръгнах по доста грешен път, не ми пукаше какво правя, исках поне малко да го забравя.. Но не се получи.. Само се наранявах и правех грешки! Осъзнах се навреме! Постоях известно време сама! След това неочаквано се появи сегашният ми приятел. Втора любов за две години- добре е работата. Вече два месеца сме заедно. М, обичам го, но не е същото.. Радвам се, че го познавам и имам шанса да съм с него. Надявам се нещата между нас да потръгнат..
Поне в университета нещата са идеални. Гордея се от себе си и от резултатите, които постигам. Въпреки че мога и повече! :)
А сега съм заредена с много нови цели и желания.. Надявам се да ги постигна! :)




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. neptunche - :)
22.02.2009 00:33
хех, твоето блогче е по -голямо от моето с годинка и месец :))) Успех и на теб в по-нататъшните начинания :) Късмет , любов и само напред !:)
цитирай
2. dusha - :)
22.02.2009 00:35
м, да, кака съм ти :) точно ти ме надсети, че доста съм пораснала :)))
цитирай
3. viki11 - О, след 7 месеца се разделихте. К...
22.02.2009 00:55
О, след 7 месеца се разделихте. Колко жалко.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: dusha
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3547983
Постинги: 417
Коментари: 2878
Гласове: 16250
Спечели и ти от своя блог!