Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.01.2009 23:31 - Лабилна съм. Не камъче, а троха ме спъва!
Автор: dusha Категория: Лични дневници   
Прочетен: 7738 Коментари: 8 Гласове:
0



"Вълкът кожата си мени, но нрава не"- колко вярна поговорка.. Аз си мислех, че не важи за мен, но явно съм се лъгала. Човек остава такъв какъвто е и нито изминалите годините, нито новия му начин на живот могат да го променят вътрешно. 
Винаги съм искала да бъда по-силна (психически), но не се е получавало.. И най-малката пречка и трудност ме е спъвала. Била съм два пъти в доста тежки депресии, в които попаднах почти без причина.. Сега като се сещам чак не мога да си го обясня, но тогава толкова силно се измъчвах, толкова гадно се чувствах, толкова безсънни нощи имах и толкова сълзи пролях, че не искам да се сещам, не искам и да ми се случва никога повече, защото е ужасно! Ужасно е да не виждаш смисъл в живота, при положение, че си здрав и че може да се бориш и че може да успееш! Но психика.. ти не го искаш, но така става..
От последната ми депресия изминаха около 2-3 години. Страхотни години, в които доста ми вървеше и в които определено бях щастлива, т.е. не съм имала изобщо повод за депресия, всичко си ми беше наред, заспивах спокойно..
Но смятах, че не на начина ми на живот се дължи, а на това, че съм се променила, че съм станала по-позитивна, по-усмихната, по-борбена, по-силна и няма да се дам още един път на този кошмар! Но съм се заблуждавала.. Все още съм онова лабилно момиче.. По-странното при мен е, че в трудни ситуации и когато имам повод и право да бъда слаба, аз съм силна, а от най-дребните неща рухвам психически..
Понеже се познавам каква съм лабилна и ранима много пъти сама съм се предпазвала.. Примерно в любовно отношение- гледах никога да не хлътвам и да страдам за мъж! Чак се чудех на разни приятелки, които по цяла година реват за някакъв, че са го загубили или не могат да го имат... Това чувство на мен ми беше непонятно. "Аз за мъже не плача!"- това беше редовната ми фраза, когато някой ме зарежеше и приятелките идваха да ме утешават..
Всъщност съм плакала за мъж. За бившия ми. Когато виждах, че любовта ни си отива, а нямам сили да я спра.. А до скоро плачех и всеки път, когато се сетех за нас и хубавата любов, която изживяхме.. Сега гледам да не се сещам, защото определено се измъчвам, а и вече сложих нова страница в живота си.. С друг съм! И пак за да се предпазя гледам да не хлътвам, но уви.. Явно съм хлътнала повече отколкото трябва..
Сърцето и душата ме издадоха... Определено го обичам и то много! Снощи така стана, че леко се поскарахме.. Всъщност дори не сме се карали, но нещо разговора беше кофти, вината беше в мен, прекалих с държанието си, приказвах му за неща, които не са му много приятни.. При което останах с впечатлението, че той ми се разсърди. За миг усетих, че го губя и ми стана толкова гадно, че не може да се опише! Легнах си, но сън не ме хвана.. Поплаках си малко. Започнах да се обвинявам. Чувствах се отвратително. Беше ми толкова притеснено.. Не исках да си представя живота без него!!! 
За мое голямо щастие всичко е наред! Днес си изяснихме нещата.. Взаимно се извинихме и всичко е ОК! Но за пореден път осъзнах, че съм лабилна и много, много слаба психически...
Не камъче, а троха ме спъва.. И се вкарвам в някакви нереални филми..



Тагове:   МЕ,   камъче,


Гласувай:
0



1. piccola - хмм,
29.01.2009 07:38
не смятам, че си лабилна от това, което си описала. напротив.
виждам те, като човек, който умее да преценява събитията и да си извлича необходимите поуки, за да промени поведението си в предстоящите трудни моменти.

радвам ти се.
наистина!!!
цитирай
2. zaw12929 - Въпрос с повишена тртудност
29.01.2009 08:19
Въпрос с повишена тртудност
цитирай
3. viki11 - Първо, не познаваш себе си и от какво ...
29.01.2009 16:51
Първо, не познаваш себе си и от какво точно рухвааш.
Второ, научи се да цениш някои хора и неща, иначе така и ще си останеш лабилна, ако не знаеш, ти от какво имаш нужда. А щом имаш нужда, трябва и нещичко да дадеш, да направиш в тази насока.
Що те уча, ми щото ще спреш да се оплакваш, толкова по-добре за всички. Ако се научиш.
цитирай
4. viki11 - Тоз с луничките ли те мъчи толкова, ...
29.01.2009 16:53
Тоз с луничките ли те мъчи толкова, та си плачеш все за него?! УЖас. А трябваше да е любов завинаги.

А фразата
С друг съм!

От теб я чуваме достатъчно често, дай нещо ново.
:))))))))))))))))))
цитирай
5. viki11 - Eй, ако не беше споделила, че си се ...
29.01.2009 17:04
Eй, ако не беше споделила, че си се скарала с него и си плакала, нямаше да можем да спим.
Много благодаря, че ни информира.
А да не говорим, че ти изобщо нямаше да можеш да се радваш на себе си, ако не го опишеш тук. Браво, ти си герой, имаш си гадже, специален екземпляр си, даже може да плачеш, даже обичаш - пак и отново :))))), нищо ново. И даже си лабилна.
Няма да ти кажа, как се лекува лабилност.
Щото на теб никой никога не може да разчита. Всичко е само една голяма поза. За пред всеки. Така че, оправкай се самичка.
Скъпо цвете неувяхващо, вечно влюбено. Твоята красива душа ще остави по нас рани! Ти си с друг, каква тъга!
Язък за луничките, такива големи и красиви.
Или пък за тях плачеш пак?! О, милото.

Ти си за избрави само. Не трябва да слизаш от там. Без теб и твоите откровения, които да ни държат нащрек и будни сме заникъде. И толкова ми се плаче, че не мога да имам и аз такава любов. Какъв пропуск.
Печелиш първо място по количествен любовен каданс.

Да не забравиш да дадеш цялото си сърце на любимия на 14 февруари. Ние ще празнуваме на 15-ти, за да не ви пречим на празника! :))))))

И не ми пиши от чужди никове, моля. Нито на лични, нито иначе.
Драскай си любовните трепети и гледай , как ти се радва цялата българска общественост на историите.
цитирай
6. viki11 - Да, с годините всичко се урежда.
05.02.2009 16:22
Да, с годините всичко се урежда.
цитирай
7. pasti4ka - viki11 отдавна си мечтая за деня, в ...
05.02.2009 16:31
viki11 отдавна си мечтая за деня, в който ще прочета нещо хубаво и няма да видя злобния ти старо-момински коментар отдолу. Ходи се лекувай. Съвсем сериозно.
цитирай
8. анонимен - ASQ_SSSSS
31.08.2009 10:49
mii kfo da kaja da mai naistina si s labilna psixika ma spokoino ne si samo ti taka ako tfa voob6te moje da te uspokoi ina4e kfo da kaja az si mislq 4e lek za tfa nqma.Az sy6to moga da kaja 4e imam labilna psixika i v trydni momenti bilo to pri razdqla s nqkoi ili kfoto i da e trydno prodyljavam napred reva stradam izmy4vam samo sebesi ... tyi 4e ... :(
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: dusha
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3552015
Постинги: 417
Коментари: 2878
Гласове: 16250
Спечели и ти от своя блог!