Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.01.2009 22:51 - Носталгия към блог.бг
Автор: dusha Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1683 Коментари: 1 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

Липсват ми часовете прекарани тук.. Единственото място, където бях себе си, където имах пълна свобода, където изказвах личното си мнение, без да се съобразявам кой какво ще каже.. Блог.бг за мен беше липсващото парче от пъзела, приятеля, на който можех да споделя всичко.. И така две години-тема след тема, а сега нищо. Просто така сложих край. Реших да заживея реалния си живот.. Едно, че нямам време да пиша, друго, че намерих приятели, на които да споделям радости и болки и трето- някак нямам желание. Тук е пълно с всякакви хора- добри, лоши, злобни.. Запознах се с много стойностни хора- с някой от тях се запознахме лично, с други поддържаме приятелски отношения и си споделяме разни неща, а с някой просто си пишем от време на време в скайп.. Но тук попаднах и на изключително злобни хора! И завистливи! В определен момент споделям, че съм щастлива и че всичко ми е наред и веднага се нахвърлят с гадни, зловещи и цинични коментари срещу мен.. Как така тръгваш да съдиш човек, който не познаваш? Човек, който не знаеш какъв е, откъде е.. Човек, който дори може би познаваш лично, но се крие под някакво име и пише разни неща, които го вълнуват и за които дори не си сигурен дали са истина или не.. Злоба и завист!!! Злобата на някой хора ме "изгони" от тук. Когато се почувствам нежелана, ненужна и мразена на определено място просто се отдръпвам.. Така и направих тук.. Изтрих си всички теми, които са свързани с моя личен живот. Всъщност причината не е само в злобата на хората ами може би и в страха. Страхът да не ме разпознаят коя съм всъщност аз.. Да не попадне някой мой познат на блога ми и да научи най-съкровените ми тайни или греховете, за които не искам да се знае.. Всичко е минало! От тази година започнах един нов живот! Миналото си е минало- все още е в сърцето ми и в съзнанието ми- не мога да го изтрия, но поне от тук мога и го направих! Не искам всеки път когато погледна блога си да се връщам към миналото и да се обвинявам, да се измъчвам, да ми става гадно.. Каквото било, било.. Вече гледам само към бъдещето! Не ме интересува какво е било вчера! Не ме интересува каква съм била вчера или какъв си бил ти вчера.. Интересува ме сега и утре каква ще бъда и какъв ще бъдеш ти! Не ме интересуват грешките- всеки има такива, интересуват ме постиженията и нещата, с които може да се гордееш, защото не всеки ги постига...



Тагове:   блог,   носталгия,


Гласувай:
0



1. basta - :)))
17.01.2009 14:09
приеми прегръдки от една непозната.
и друг път бях попадала при теб и някак те бях почувствала близка...
знаеш ли, и аз съм преживяла подобни неща и те разбирам - тези твои противоречия. установила съм, че най-стойностно е когато правим нещата, които ни носят удовлетворение...те са истински и могат и на някой друг да донесат удовлетворение...когато излизат от сърцето...
пожелавам ти успех във всичките ти начинания!
не се отказвай от щастието си, независимо какво казват околните...то ако тръгнеш да угаждаш на хората...край няма...и става голяма каша освен това...
бъди себе си, това, което на теб ти харесва да бъдеш- аз така правя и съм щастлива!
поздрави!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: dusha
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3540971
Постинги: 417
Коментари: 2878
Гласове: 16250
Спечели и ти от своя блог!