Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.09.2007 20:34 - Залезът от моята тераса
Автор: dusha Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2316 Коментари: 2 Гласове:
0

Последна промяна: 15.09.2007 20:37


Постингът се посвещава специално на innersmile

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

Снимките ми не станаха много качествени и красиви.. Снимах ги в два дена.. вчера и днес- слънчево и облачно време.. просто по времето на залеза бях все с нещо заета и не се получи много добре и така красиво както е.. Скоро ще се опитам да направя по-сполучливи снимки на залеза от терасата ми! :)


Innersmile, тук искам да изкажа своите благодарности към теб! Благодаря ти, че беше редовен посетител на моя блог, благодаря ти, че гласува за мен, че коментира и ми дава съвети, също така и винаги ми желаеше доброто! Желая ти много щастие! :)


Тагове:   Моята,   тераса,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. innersmile - :))))))
15.09.2007 23:58
о мила...поласкана съм!толкова ти благодаря:)залезите са ти прекрасни,но на твоята прекрасна лъчезарна dusha пожелавам повече изгреви,а не залези!:)
продължавам да ти желая щастие....приятни последни дни до началото на учебната година!:)усмивки!пази се:)
цитирай
2. izkustvo - прекрасно е !
19.09.2007 20:00
прекрасно е !
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: dusha
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3551921
Постинги: 417
Коментари: 2878
Гласове: 16250
Спечели и ти от своя блог!