Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.03.2007 15:29 - ИСКАМ ДА ЖИВЕЯ КАТО ЗА ПОСЛЕДНО
Автор: dusha Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1678 Коментари: 3 Гласове:
0



Без да знам фактите, обобщено - така мисля, живея.
Ти вярваш ли във верните решения? В правилните постъпки?
В истината? Чия?
Моята? Твоята? Неговата?
И към кой момент ... ? Когато ... или когато ...
А знаеш ли цената на едно спестено "Обичам те" ?
На не събраната смелост? На не протегнатата ръка?
На не взетото давано?
На не поисканото мечтано?
Мамка му и предразсъдъци! Мамка им и страхове!
Е, и? Част от нас, човеци.
Не можем да избягаме от тях.
Нищо по-пагубно за човек няма от осъзнаването на собствената си грешка на фона на абсолютната невъзможност да върне времето, промени случилото се ...
Искам да живея като за последно.
Да правя нещата като все едно никога друг път няма да имам възможност да ги направя.
Да обичам като пред раздяла.
Да живея - все едно живея последния миг от живота си.
Усещането, че няма време за отлагане на нищо, на никой миг ... ме превръща в самото движение.
Нямам време. Тесен ми е този живот. Малко са ми 24-те часа.




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - Поздрав од Македонија!
07.03.2007 15:36
Доста добар блог имаш. Поздрав до тебе и честит 8-ми март! а на мајка ти среќен роденден!
цитирай
2. анонимен - Поздрав од Македонија!
07.03.2007 15:38
Имаш супер блог! среќен 8-ми март а на мајка ти среќен роденден!
цитирай
3. cris55 - ami haide davai
07.03.2007 16:22
to i men jivota me iska, zatova reshih da se predam-i vsieki den da i posleden.......
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: dusha
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3547924
Постинги: 417
Коментари: 2878
Гласове: 16250
Спечели и ти от своя блог!