Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.08.2008 14:56 - Кой ще ми каже..
Автор: dusha Категория: Изкуство   
Прочетен: 2493 Коментари: 3 Гласове:
0



Kой ще ми каже
защо тъгувам сега,
когато си тръгнах
сама
кой ще ми каже
какво искам,
когато аз самата не зная
защо
те обичам, когато няма
смисъл да обичаш и пак обичаш-
боли,
знаеш ли как убивам спомени-
с други ги убивам
нали
разказвала ли съм ти
как отивам на същото място с друг
и всичко е същото
само не си ти, а е друг
дали
умират спомените в нас
изтръгвах те, а теб дали те болеше
или мен повече ме боли
кажи,
това е любов нали, кажи ми го ти
искам от теб да го чуя
царица съм на убийствата
това
беше история, за която
бях отговорна
безперспективна история
искаш ли,
знам, че не искаш,
а и да искаш няма да си признаеш,
защото ни е страх
умираме
от страх, нещото, което като се промени,
че и нас самите ще промени,
а всъщност си се харесваме такива
каквито сме, а ние сме
мечтатели
искаме, неистово искаме щастие
плачем от любов и за любов
и не помръдваме на милиметър, влачим се
знаеш ли
ние не съществуваме
само зелените и очи
гледат учудено..

 **************
Едно стихче от нета, което ми хареса



Тагове:   каже,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. valsodar - Хубаво е наистина
15.08.2008 16:37
Кой му е автора ?
цитирай
2. dusha - :(
15.08.2008 17:57
не знам кой е авторът, май там откъдето го намерих не пишеше... иначе щях да напиша кой е!
цитирай
3. viki11 - Не можеш да го обичаш цял живот.
16.08.2008 03:14
Не можеш да го обичаш цял живот.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: dusha
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3534840
Постинги: 417
Коментари: 2878
Гласове: 16250
Спечели и ти от своя блог!