Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.04.2007 13:01 - ОБИКНОВЕНИТЕ СРЕЩУ ИСТИНСКИТЕ ПРИЯТЕЛИ
Автор: dusha Категория: Други   
Прочетен: 2403 Коментари: 6 Гласове:
1



Една притча...
Обикновените приятели никога не ме виждат да плача.
Истинските приятели имат рамо, подгизнало от сълзите ми.
Обикновените приятели не знаят малкото име на най-близкия ми човек
Истинските приятели имат номера на мобифона ми в тефтерчетата си.
Обикновените приятели носят бутилка вино на купоните, които правя.
Истинските приятели идват по-рано, за да ми помогнат в подготовката, и остават до късно, за да ми помогнат в почистването.
Обикновените приятели се сърдят, когато им звъня, след като са си легнали.
Истинските приятели питат, защо ми е отнело толкова време да им позвъня.
Обикновените приятели се стремят да говорят за моите проблеми.
Истинските приятели се стремят да ми помогнат да се справя с проблемите си.
Обикновените приятели гадаят за моите любовни истории.
Истинските приятели знаят толкова много подробности, че ако не бяха истински, можеха да ме шантажират с това.
Обикновените приятели, когато ме посещават, се държат като гости.
Истинските приятели отварят хладилника: се обслужват сами.
Обикновените приятели мислят, че с приятелството ни е свършено, когато имаме разногласия.
Истинските приятели знаят, че няма истинско приятелство, ако не сме имали разногласия.
Обикновените приятели очакват винаги д: съм до тях, когато имат нужда от мен.
Истинските приятели очакват винаги да са до мен, когато имам нужда от тях.


Тагове:   обикновените,


Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

1. innersmile - истина е. . . и е много хубаво!пож...
01.04.2007 15:48
истина е...и е много хубаво!пожелавам ти повече истински приятели..някъде бях чела,че ако искаш да имаш истински приятели,трябва ти самият да станеш такъв...звучи толкова лесно...
цитирай
2. анонимен - tfXduxMXTkMXEMV
24.05.2011 02:59
I'm impressed! You've mnaaged the almost impossible.
цитирай
3. анонимен - oisHqEVegLi
24.05.2011 14:37
PA3Eef <a href="http://jvyhacgnxoof.com/">jvyhacgnxoof</a>
цитирай
4. анонимен - NuuhrRbiX
28.05.2011 12:11
CHMgyG <a href="http://kqlqjplrnika.com/">kqlqjplrnika</a>
цитирай
5. анонимен - vtpbxmlrs
31.05.2011 16:42
OOTRTA , [url=http://dzraqabxchep.com/]dzraqabxchep[/url], [link=http://vhrbfznufgga.com/]vhrbfznufgga[/link], http://ggkrmzlgruzb.com/
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: dusha
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3541043
Постинги: 417
Коментари: 2878
Гласове: 16250
Спечели и ти от своя блог!