Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.03.2007 19:53 - КОГАТО СИ МИСЛИШ, ЧЕ НЕ ТЕ ГЛЕДАМ .....
Автор: dusha Категория: Други   
Прочетен: 1758 Коментари: 3 Гласове:
0



• Когато мислеше, че не те гледам, аз видях, че закачи първата ми картина на хладилника и веднага поисках да нарисувам друга.
• Когато мислеше, че не те гледам, аз видях как нахрани изгубено коте. Научих, че е добре да си мил с животните.
• Когато мислеше, че не те гледам, аз видях как направи любимата ми торта. Научих, че малките неща могат да бъдат най-специалните в живота.
• Когато мислеше, че не те гледам, аз чух как каза една молитва и разбрах, че някъде има Бог, с когото винаги мога да говоря. Научих се да вярвам в Господ.
• Когато мислеше, че не те гледам, аз видях как приготви храна и я занесе на приятел, който беше болен. Научих, че ние всички трябва да си помагаме един на друг.
• Когато мислеше, че не те гледам, аз видях как отдели от времето и парите си, за да помогнеш на хора, които нямат нищо. Научих, че тези, които имат, трябва да дават на тези, които нямат.
• Когато мислеше, че не те гледам, аз видях как се грижиш за нашата къща и всеки в нея. Научих, че трябва да се грижим за това, което ни е дадено.
• Когато мислеше, че не те гледам, аз видях как се справяш с отговорностите си, дори когато не се чувстваш добре. Научих, че трябва да бъда отговорен като порасна.
• Когато мислеше, че не те гледам, аз видях сълзите в очите ти. Научих, че понякога биваш наранен, но няма нищо страшно в това да си поплачеш.
• Когато мислеше, че не те гледам, аз видях как се безпокоиш и исках да бъда всичко онова, което бих могъл да съм.
• Когато мислеше, че не те гледам, аз те погледнах и исках да ти кажа "Благодаря!" за всички онези неща, които видях, когато ти си мислеше, че не те гледам.


Тагове:   мислиш,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. cris55 - kogato si mislish, 4e ne te 4eta.....
14.03.2007 01:01
iz4itam vsi4ko do poslednata duma. Pozdravi ot men
цитирай
2. tsvetamak - :)
14.03.2007 17:28
Всички знаем десетте божи заповеди. Ако знаехме и това дали светът нямаше да бъде мечтания рай...
Много силен постинг!
Поздравявам те!
цитирай
3. lemonpie - Силно, но не е твое, мила.
14.03.2007 20:41
Хубаво е да посочваш източниците си, нали знаеш? Или поне сложи коментарче, че ти е харесало и го слагаш тук да ти напомня какво трябва да правиш като родител... Или нещо от този род.
Това циркулира в нета от години.
Мм, и този коментар, by the way, не се отнася само към настоящия постинг, знаеш нали?

Поздрави,
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: dusha
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3547823
Постинги: 417
Коментари: 2878
Гласове: 16250
Спечели и ти от своя блог!